لحظه به لحظه با نقل و انتقالات دم ظهری استقلال ۲ مرداد ۱۴۰۳ | شاه ماهی از استقلال جدا شد؟ | هایجک تراکتور از استقلال

کد خبر : ۳۵۳۹۱۳
لحظه به لحظه با نقل و انتقالات دم ظهری استقلال ۲ مرداد ۱۴۰۳ | شاه ماهی از استقلال جدا شد؟ | هایجک تراکتور از استقلال

در این خبر بخوانید: لحظه به لحظه با نقل و انتقالات دم ظهری استقلال ۲ مرداد ۱۴۰۳ | شاه ماهی از استقلال جدا شد؟ | هایجک تراکتور از استقلال

به گزارش اینتیتر به نقل از فوتبال ۳۶۰، محمدرضا زنوزی در انتهای لیگ بیست‌وسوم تصمیم به واگذاری تراکتور گرفت اما درنهایت این اتفاق رخ نداد. پرشورها فصل گذشته یکی از مدعیان قهرمانی بودند اما رفته‌رفته نتایجی کسب کردند که آن‌ها را از جام دور و به حواشی نزدیک کرد. خروج پاکو خمس از ایران و مصاحبه‌های او هم مزید بر علت شد تا حواشی دامان تراکتور را بگیرد و این تیم نتواند انتظار هواداران را برآورده کند.

در بازار نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وچهارم، زنوزی روش جدیدی را در پیش گرفته و تنها فوق ستاره‌ها را جذب می‌کند. علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی، مهند علی و… قطعا بازیکنانی هستند که هر تیمی آرزوی داشتن آن‌ها را دارد و ممکن است قرمزهای تبریز با تکیه بر داشته‌های جدید خود، به مقام قهرمانی هم برسند. فعالیت تراکتور در بازار نقل‌وانتقالات هنوز تمام نشده و مذاکره با بازیکنان مختلف همچنان ادامه دارد. در این بین البته شایعات زیادی هم مطرح می‌شوند که به تنها چیزی که نزدیک نیستند، واقعیت است.

مذاکره با خریبین صحت ندارد!

عمر خریبین را اگر هم به‌خوبی نشناسید، قطعا اسم او را شنیده‌اید؛ بازیکن سوریه‌ای که سال‌ها با پیراهن الهلال برابر تیم‌های ایرانی قرار گرفت و گلزنی کرد. خریبین به معنای واقعی کلمه یک مهاجم زهردار است که حضور او در هر تیمی می‌تواند دست سرمربی را برای انتخاب تاکتیک‌های هجومی باز بگذارد.

روز گذشته شایعه‌ای مبنی بر پیشنهاد تراکتور به عمر خربین منتشر شد که صحت ندارد. رسانه‌های خبری عرب زبان تنها چند ساعت زمان لازم داشتند که این خبر را تکذیب کنند و خریبین را به لیگ عربستان لینک کنند. این احتمال را هم باید در نظر داشت که خربین بابت خوشحالی سوری‌ها پیش چشم هواداران تیم ملی در ورزشگاه آزادی و حواشی بعد آن، تمایل کمتری به حضور در ایران داشته باشد.

پیشنهاد به مرادمند

محمدحسین مرادمند قرارداد خود با استقلال را تمدید نکرده است و ظاهرا طرفین هنوز به‌طور جدی بر سر میز مذاکره ننشسته‌اند. در این بین تراکتور فرصت را غنیمت شمرده و به مردامند پیشنهاد همکاری داده است. محمدحسین اکنون در خارج از کشور است و زمان بازگشت او به ایران مشخص نیست. اکنون باید منتظر ماند و دید آیا این بازیکن راهی تراکتور می‌شود یا مسیر دیگری را برای ادامه فوتبال خود انتخاب می‌کند. البته که در این میان گفته می‌شود آبی‌ها با استفاده از بند قانونی، قرارداد مرادمند را برای یک فصل دیگر تمدید کرده‌اند و همین مسئله آینده این مدافع باتجربه را تحت‌الشعاع قرار داده است!

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد