دروازه بان خارجی پرسپولیس کیست و چه سوابقی دارد؟

کد خبر : ۳۵۳۹۱۶
دروازه بان خارجی پرسپولیس کیست و چه سوابقی دارد؟

تیم فوتبال پرسپولیس درنهایت تصمیم گرفت با یک دروازه بان خارجی برای فصل آینده همکاری کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از حادثه ۲۴،  تیم فوتبال پرسپولیس درنهایت تصمیم گرفت با یک دروازه بان خارجی برای فصل آینده همکاری کند.

دروازه‌بان خارجی پرسپولیس قطعی شد

پس از فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند و جدایی این دروازه بان ملی پوش از پرسپولیس، نام های زیادی برای جانشینی او مطرح شد. از حسین پورحمیدی گرفته تا محمدرضا اخباری و حتی سیدحسین حسینی دروازه بان و کاپیتان دو فصل اخیر استقلال. اما به نظر می رسد مخالفت باشگاه تراکتور برای انتقال به پرسپولیس و همین طور مهدی تارتار برای جدایی اخباری درنهایت کار را به جایی رساند که باشگاه پرسپولیس تصمیم قطعی خود را اتخاذ کرد و تصمیم گرفت با یک دروازه بان خارجی به توافق برسد.

باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب یک دروزاه بان ملی پوش است. سرخ پوشان فیلم چند دروازه بان ملی پوش را در اختیار گاریدو قرار داده اند و او درنهایت یکی از آن ها را پسندید و نامش را در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داد.

برهمین اساس از صبح دیروز مذاکرات با این دروازه بان ملی پوش انجام شده و باشگاه پرسپولیس بسیار امیدوار است طی دو روز آینده توافق نهایی انجام شده و پیش قرارداد از سوی این دروازه بان امضا شود.گفتنی است این روزها امیررضا رفیعی و مهرشاد اسدی حضور فعالی در تمرینات پرسپولیس دارند و روز قبل نیز موفق شدند در دو نیمه متفاوت دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارند.

دو گزینه خارجی برای دروازه‌بانی پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان این که دروازه بان آینده این تیم خارجی خواهد بود، گفت: دو گزینه داریم و مطابق با خواسته گاریدو یکی از آنها جذب تیم می شود.
رضا درویش پس از امضای قرارداد با «ایوب العملود» مدافع مراکشی و جدید تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: این بازیکن بامداد امروز دوشنبه اول مرداد وارد تهران شد. پرسپولیس در دو جناح نیاز به تقویت دارد و فکر می‌کنم تا آخر هفته جاری اسم دو بازیکن که با آنها قرارداد امضا خواهیم کرد، اعلام می‌شود.

او ادامه داد: هواداران مطمئن باشند برای فصل جدید تیم قوی خواهیم داشت. یکی از گزینه‌ها برای دفاع چپ خارجی است.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص جذب دروازه‌بان برای این تیم گفت: دو گزینه خارجی مد نظر داریم و با مشورت «خوان کارلوس گاریدو» سرمربی پرسپولیس، یکی از آنها جذب خواهند شد.

درویش در خصوص نگرانی هواداران پرسپولیس از نقل و انتقالات گفت: ما همیشه سعی خواهیم کرد تا بر طبق مقررات پیش رویم. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و بازیکنان بزرگی در این تیم حضور دارند و انشاالله بازیکنان همانند دو فصل اخیر، فصل جدید را هم با انگیزه آغاز خواهند کرد. قهرمانی در لیگ برتر در دسترس است اما هدف ما موفقیت در آسیا خواهد بود.

پیش از این هم شایعاتی درباره جذب دویس آپاسی بعنوان دروازه بان پرسپولیس منتشر شده بود.

 دویس اپاسی دروازه‌بان کامرونی مدنظر تیم پرسپولیس صفحه رسمی این باشگاه در اینستاگرام را فالو کرد تا شائبه‌های حضورش در این تیم بیشتر شود.

گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس برای جانشینی علیرضا بیرانوند دروازه‌بان فصل گذشته خود به سراغ دویس اپاسی دروازه‌بان سابق تیم ملی کامرون رفته است و مذاکراتی با این دروازه‌بان ۳۱ ساله انجام داده است.

این دروازه‌بان ۱۸۹ سانتی‌متری که سابقه بازی در تیم ملی کامرون را هم دارد، سابقه حضور در جام جهانی را دارد و در دیدار مقابل برزیل ستاره تیمش بود.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد