پرسپولیس؛ قربانی قاعده عجیب و خاص در لیگ ایران

کد خبر : ۳۵۴۶۶۶
پرسپولیس؛ قربانی قاعده عجیب و خاص در لیگ ایران

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی نتوانسته انتظارات را برآورده کند این درحالی است که بازیکنانی کلیدی و تاثیر گذاری از تیم جدا شده اند.

به گزارش اینتیتر به نقل از شفقنا ورزشی، در فوتبال ایران یک قاعده بسیار عجیب و نادر وجود دارد و آن اینکه تیمی که جام به دست می آورد و بهتر از همه تیم ها کار می کند بیشتر از دیگر مدعیان مشکلات مالی دارد.

وجود آپشن های عجیب در قراردادهای بازیکنان باعث شده تا مدیران باشگاه بعضی از باشگاه ها برخلاف هواداران علاقه ای به قهرمانی نداشته باشند.

پرسپولیس در ۸ سال اخیر ۱۴ جام به دست  آورده و دو بار هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است تا با اختلاف بهترین تیم فوتبال ایران در یک دهه اخیر باشد اما سرخ پوشان همواره مشکلات مالی داشته اند و به همین خاطر بازیکنان کلیدی زیادی را از دست داده اند.

در تابستان امسال هم همین داستان برای سرخ پوشان تکرار شده است. سقف بودجه باشگاه پایین است این درحالی است که بعضی از تیم های صنعتی و خصوصی بدون کسب جام هم بودجه های نجومی دارند.

در تابستان سال جاری پرسپولیس به نظر می رسد که بیشتر از هر زمانی اذیت شده و می شود. مدیریت باشگاه با اعتراض شدید هواداران مواجه شد و باوجود قول های که داده هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

بازیکنان کلیدی پرسپولیس مثل مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر، علیرضا بیرانوند، عبدالکریم حسن و علی نعمتی جدا شده اند و از طرف دیگر اردوی هلند تیم هم لغو شده است.

پرسپولیس نتوانسته بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند. تیم مدتها است که از جذب یک مهاجم باکیفیت خارجی ناکام مانده و جایگزین عبدالکریم حسن و بیرانوند هم جذب نشده اند. گزینه ها یکی پس از دیگری معرفی می شوند و در نهایت مذاکرات به بن بست می رسد.

تا آغاز فصل جدید لیگ برتر کمتر از ۳ هفته دیگر باقی مانده است اما پرسپولیس همچنان در خواب تابستانی  است و نتوانسته گزینه های مورد نظر خود را برای یک فصل سخت و نفس گیر تجربه کند. باید بازیکنان مورد نظر تیم هر چه سریعتر جذب شوند تا سرمربی اسپانیایی جدید سرخ پوشان خیلی زود به ترکیب مورد نظر خود برسد.

این پرسپولیس فعلا تیمی که هواداران می خواهند نشده است و باید هر چه سریعتر مدیریت باشگاه جای خالی ستاره های کوچ کرده را پر کند.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد