ژولت ناگی دفاع چپ مجارستانی لینک شده به پرسپولیس کیست؟

کد خبر : ۳۵۴۷۶۴

در این مطلب بخوانید: ژولت ناگی دفاع چپ مجارستانی لینک شده به پرسپولیس کیست؟

به گزارش اینتیتر به نقل از باغستان نیوز، یک واسطه در تلاش است تا ارتباطی را بین ژولت ناگی Zsolt Nagy و پرسپولیس ، برقرار کند. این بازیکن مجارستانی در پست دفاع چپ و هافبک چپ بازی می کند و 31 ساله است.

ناگی در یورو 2024 نیز به همراه تیم ملی مجارستان حضور داشت و در این رقابت ها دروازه تیم ملی آلمان را باز کرد. ژولت ناگی در باشگاه پوشکاش آکادمی بازی می کند و فصل قبل درخشان ترین فصل فوتبالی خود را گذراند و در 26 بازی 11 گل و 5 پاس گل را به ثبت رساند. ناگی از تیم های پایه باشگاه پوشکاش به تیم اصلی رسیده است و تاکنون در باشگاه های مجارستانی توپ زده است. 22 بازی ملی و 3 گل ملی در کارنامه ناگی ثبت شده است .

مجموع آمار ناگی در دوران بازی اش 243 بازی 38 گل و 28 پاس گل بوده است و یکی از مدافعین چپ گلزن بازار نقل و انتقالاتیست. حال باید دید آیا این واسطه موفق به وصل کردن این بازیکن به پرسپولیس و ایجاد ارتباط می شود یا خیر. در روزهایی که فشار برای جذب یک دفاع چپ زیاد شده است به نظر می توان به شروع مذاکره با این دفاع چپ تهاجمی امیدوار بود.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد