پایان عملیات! آلکسیس پرسپولیسی شد

کد خبر : ۳۵۵۳۷۶
پایان عملیات! آلکسیس پرسپولیسی شد

با پیوستن گندوز به پرسپولیس، تکلیف دروازه‌بانی سرخ‌پوشان در فصل جدید مشخص‌تر شد. این دروازه‌بان الجزایری به عنوان جانشین علیرضا بیرانوند به جمع سرخ‌پوشان می‌پیوندد و امیدواریم بتواند با درخشش خود، جای خالی او را پر کند

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرسیاسی، پس از ماه‌ها مذاکره و پیگیری‌های مداوم، باشگاه پرسپولیس بالاخره موفق شد رضایت باشگاه بلوزداد الجزایر و الکسیس گندوز، دروازه‌بان مستعد این تیم را جلب کند. این دروازه‌بان الجزایری در آستانه پیوستن به جمع سرخ‌پوشان پایتخت قرار دارد.

مذاکرات طاقت‌فرسا به نتیجه رسید

شروع مذاکرات با گندوز با چالش‌هایی همراه بود. باشگاه بلوزداد الجزایر ابتدا اعلام کرده بود که تا قبل از تاریخ مشخصی نمی‌تواند با این بازیکن قطع همکاری کند. این موضوع باعث شد تا شایعاتی مبنی بر منتفی شدن این انتقال به گوش برسد. اما پرسپولیسی‌ها با صبر و حوصله و پیگیری‌های مداوم، موفق شدند این مشکل را حل کنند.

طبق آخرین اخبار، باشگاه پرسپولیس شب گذشته نامه‌نگاری‌های نهایی را با باشگاه الجزایری انجام داده است و به زودی قرارداد این بازیکن ثبت خواهد شد. گندوز در همین اردوی ترکیه که پرسپولیس در آن حضور دارد، به جمع سرخ‌پوشان خواهد پیوست و در تمرینات تیم شرکت خواهد کرد.

حضور گندوز در اردوی ترکیه، فرصتی برای آشنایی سریع‌تر با تیم

جالب است بدانید که تیم بلوزداد الجزایر یکی از حریفان تدارکاتی پرسپولیس در ترکیه است. بنابراین، گندوز حتی قبل از عقد قرارداد رسمی، فرصت آشنایی با هم‌تیمی‌های جدید و کادر فنی تیم را خواهد داشت.

گندوز جانشین بیرانوند می‌شود

با پیوستن گندوز به پرسپولیس، تکلیف دروازه‌بانی سرخ‌پوشان در فصل جدید مشخص‌تر شد. این دروازه‌بان الجزایری به عنوان جانشین علیرضا بیرانوند به جمع سرخ‌پوشان می‌پیوندد و امیدواریم بتواند با درخشش خود، جای خالی او را پر کند.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد