گائل کاکوتا و آلخاندرو گارناچوسوپر استار های جدید نکونام در استقلال | بمب نقل وانتقالات ترکید

کد خبر : ۳۵۵۴۶۱
گائل کاکوتا و آلخاندرو گارناچوسوپر استار های جدید نکونام در استقلال | بمب نقل وانتقالات ترکید

اخبار لحظه به لحظه از نقل و انتقالات استقلال امروز ۹ مرداد و گائل کاکوتا و آلخاندرو گارناچو سوپر استار های جدید نکونام در استقلال

به گزارش اینتیتر به نقل از اندیشه معاصر، اخبار لحظه به لحظه از نقل و انتقالات استقلال امروز ۹ مرداد و گائل کاکوتا و آلخاندرو گارناچو بمب های جدید نکونام در استقلال مواردیست که در اندیشه معاصر به آنمی پردازیم و یادآور می شویم که باشگاه استقلال تهران که همواره یکی از پرطرفدارترین تیم‌های فوتبال ایران بوده است، در فصل نقل و انتقالات جدید به دنبال تقویت تیم خود است.

جواد نکونام سرمربی این تیم، با هدف کسب نتایج بهتر در فصل آینده، به دنبال جذب بازیکنان باکیفیت و باتجربه است.باشگاه استقلال با تایید جواد نکونام در تلاش برای به خدمت گرفتن کلینتون انجیه، مهاجم کامرونی سابق تیم‌های المپیک مارسی و تاتنهام است.این در حالی است که همچنان پرونده حضور گائل کاکوتا در استقلال هم بسته نشده.

اخیراً شایعاتی مبنی بر علاقه‌مندی استقلال به جذب کلینتون انجیه، مهاجم کامرونی سابق تیم‌های مارسی و تاتنهام، به گوش می‌رسد. انجیه که سابقه بازی در لیگ‌های معتبر اروپایی را دارد، می‌تواند به عنوان یک مهره تأثیرگذار در خط حمله استقلال ایفای نقش کند. علاوه بر انجیه، نام گائل کاکوتا، هافبک سابق چلسی، نیز به عنوان یکی از گزینه‌های استقلال مطرح شده است.

در کنار کلینتون انجیه، نام گائل کاکوتا نیز به عنوان یکی از گزینه‌های خط حمله استقلال مطرح شده است. کاکوتا، هافبک هجومی فرانسوی، سابقه بازی در تیم‌های بزرگی همچون چلسی و لاتزیو را دارد. این بازیکن با تجربه و تکنیک بالا می‌تواند به استقلال کمک کند تا به اهداف خود دست پیدا کند.استقلال تقریبا برای شروع لیگ بیست‌و‌چهارم آماده شده و ترکیب اصلی این تیم شکل گرفته است.

اسکواد استقلال تقریبا کامل شده است و تنها ۲ پست همچنان با ابهام رو به رو هستند که به نظر می‌رسد به زودی بازیکنانی در پست مهاجم هدف و وینگر راست جذب خواهند شد و پرونده نقل و انتقالاتی استقلال بسته خواهد شد، در اندیشه معاصر نگاهی خواهیم انداخت به شرایط تیم فوتبال استقلال تا این لحظه که برای آماده‌سازی در اردوی ترکیه حضور دارند و پیش فصل مسابقات را پشت سر می‌گذارند.

شرایط کلی استقلال ایده‌آل به نظر می‌رسد و آنها نسبت به فصل گذشته در چند پست تقویت شده اند و تیم بهتری را به میدان خواهند فرستاد.بازیکنانی که قطعی از استقلال جدا شدند: میلاد فخرالدینی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، محمدحسین مرادمند، امید حامدی فر، محمدحسین زواری، پیمان بابایی و ( خالدآبادی – یامگا احتمالی)

بازیکنانی که به جمع آبی‌پوشان اضافه شدند: میلاد زکی‌پور، سامان فلاح، رامین رضائیان، آلمدین زیلیکیچ – علیرضا کوشکی – محمدحسین اسلامی و (گائول کاکوتا – مهدی گودرزی احتمالی)

در ادامه به شرایط تیمی استقلال خواهیم پرداخت:

دروازه‌بان: ثبات در قفس توری

حسین حسینی – سینا سعیدی‌فر – (خالدآبادی)

سیدحسین حسینی با حضور در اردوی ترکیه به کار خود ادامه خواهد داد و همچنان گزینه اول نکونام برای حراست از دروازه استقلال خواهد بود، سینا سعیدی‌فر که به عنوان بازیکن قرضی به شمس آذر رفته بود به این تیم بازگشته اما وضعیت گلرجوان آنها محمدرضا خالدآبادی هنوز مشخص نیست، او به دنبال جدایی از استقلال و حضور در یک باشگاه لیگ برتری است که بتواند به میدان برود.

دفاع میانی: یک ستاره رفت و ستاره جوان‌تری آمد!

چهار مدافع با قابلیت‌های فنی متفاوت و البته مطمئن در کارهای دفاعی، با اضافه شدن سامان فلاح مدافع آینده‌دار فوتبال ایران به جمع مدافعانی که فصل گذشته عملکرد خوبی در خط دفاعی استقلال داشتند و حفظ ثبات در این پست بعید به نظر می‌رسد که استقلال ضعف یا کمبود بازیکن در این پست را احساس کند، ضمن اینکه آنها چشمی را برای روزهای سخت مصدومیت و محرومیت در اختیار دارند!

مدافعان کناری: بهترین در لیگ برتر!

‌بدون شک استقلال در این پست یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است که علاوه بر بازیکنان برجسته‌ای که در زمین دارد روی نیمکت هم نفرات تاثیرگذاری دارد، حضور ابولفضل جلالی و میلاد زکی‌پور رقابت جالبی را ایجاد کرده و باتوجه به تفاوت سبک بازی این دو بازیکن در مواقع مختلف به کمک استقلال خواهند آمد، در صورتی که کوین یامگا بتواند برای استقلال به میدان برود همین شرایط در سمت راست هم ایجاد خواهد شد و اگر این اتفاق رقم نخورد با حضور رضائیان استقلال حملات ویرانگری را از سمت راست شکل خواهد داد و یکی از جذاب‌ترین خریدهای تابستانی همراه آبی‌ها خواهد بود.

همان بازیکنان همیشگی با اندکی تفاوت در تغییر سیستم، آنها شرح وظایف متفاوتی خواهند داشت و با مسئولیت‌های خاصی در زمین حاضر خواهند شد، با حضور بازیکنان تکنیکی و خلاق ذهن آنها هم شلختگی و بازی‌های بی‌برنامه اخیر خارج خواهد شد و می‌توانند کیفیت بالاتری به نمایش بگذارند، البته آبی‌ها حتی می‌توانند در بازی‌های آسان تر با یک هافبک دفاعی و ۲ هافبک هجومی در زمین حاضر شوند.

برخلاف سال گذشته که ماشاریپوف تنها بازیکن خلاق استقلالی‌ها بود آنها ستاره‌های زیادی در پست وینگر و هافبک هجومی در اختیار دارند که می‌توانند ریتم بازی استقلال را بهتر از قبل کنند و تنوع بیشتری در حملات ایجاد کنند، ماشاریپوف برای کارهای ترکیبی تنها نیست و علاوه بر دفاع چپ و راست فوق‌العاده‌ای که روی دست خود دارد از هافبک‌ها و وینگرهای تکنیکی هم در اطراف خود استفاده خواهد کرد و گزینه‌های زیادی برای ارسال پاس خواهد داشت، باید منتظر این ترکیب جذاب باشیم!

خط حمله: در انتظار خرید مهاجم زهردار!

خط حمله استقلال با خروج پیمان بابایی و اضافه نشدن بازیکن جدید هنوز تقویت چندانی نشده و مهاجمان فصل گذشته همچنان در این تیم حضور دارد اما به نظر می‌رسد استقلالی‌ها یک بازیکن با سبک بازی متفاوت نسبت به بلانکو و رمضانی به تیم خود اضافه کنند تا در گلزنی و بازی روی زمین هم مسلط باشد، آنها مهرداد محمدی ستاره هفته‌های پایانی فصل گذشته را هم در اختیار دارند اما او تقریبا یک‌سوم نیم‌فصل نخست را به دلیل محرومیت از دست داده است.

ترکیب احتمالی استقلال در فصل آینده:

حسینی – سهرابیان – سیلوا – جلالی – رضاییان – چشمی – رضاوند – ماشاریپوف – اسلامی ( زلیکیچ ) – کوشکی ( کاکوتا ) – بلانکو

این ترکیب از لحاظ بالانس هجومی و دفاعی در سطح بالایی قرار دارد و برای قهرمانی در لیگ برتر ایران کافی‌است، استقلالی‌ها با این بازیکنان نیمکت خوبی هم در اختیار دارند و می‌توانند در طول فصل عملکرد با ثباتی داشته باشند، باید دید جواد نکونام در پیش فصل مسابقات می‌تواند شاگردانش را با سیستم جدیدی که مدنظر دارد هماهنگ کند و آنها را به بهترین فرم خود برساند یا شرایط طور دیگری رقم خواهد خورد.

گائل کاکوتا و آلخاندرو گارناچو بمب های جدید نکونام در استقلال

حضور گائل کاکوتا در استقلال تنها نیازمند توافق بر سر برخی جزئیات است. آبی‌پوشان که چند وقتی است با این بازیکن به توافق رسیده اند، منتظر امضای نهایی این بازیکن هستند تا او نیز به جمع شاگردان نکونام اضافه شود.آنگونه که از باشگاه استقلال خبر می‌رسد، آبی‌پوشان حتی شماره پیراهن این بازیکن را نیز انتخاب کرده‌اند و تنها برخی اتفاقات عجیب و غیرمنتظره می‌تواند مانع از آبی‌پوش شدن بازیکن سابق چلسی، آمینس و لنس فرانسه شود.

استقلالی ها که شب گذشته با پروازی راهی ترکیه شدند، منتظر تأیید‌ نهایی کاکوتا هستند تا این بازیکن پس از عقد قرارداد رسمی با این باشگاه، به اردوی تیم اضافه شود.نکونام امیدوار است که بتواند کاکوتا را در اردوی ارزروم در اختیار داشته باشد تا پس از بازگشت به تهران، این بازیکن به هماهنگی کامل با هم تیمی‌هایش برسد و بتواند از هفته نخست و دیدار برابر شمس آذر، در اختیار کادرفنی باشد.

خبرهایی برای جذب آلخاندرو گارناچو در استقلال به گوش می رسد اما آنچه صحت دارد این است که وقتی اسم آلخاندرو گارناچو و یک تیم عربستانی به میان می‌آید، با توجه به علاقه او به کریستیانو رونالدو، ذهن همه به سمت النصر می‌رود اما بازیکن آرژانتینی با انتخاب خود همه را شگفت زده کرد.

آلخاندرو گارناچو تصویری از خود در تعطیلات تابستانی منتشر کرده که در آن پیراهن الاتحاد عربستان را بر تن دارد. این در حالی است که انتظار می‌رفت با توجه به علاقه شدید کریستیانو رونالدو، پیراهن النصر انتخاب او در بین پیراهن تیم‌های عربستانی باشد

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد