آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس | رونمایی رسمی از خرید جدید پرسپولیس + پرسپولیس این بازیکن را از دست نمی‌دهد

کد خبر : ۳۵۶۰۸۲
آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس | رونمایی رسمی از خرید جدید پرسپولیس + پرسپولیس این بازیکن را از دست نمی‌دهد

در این گزارش می خوانید؛ گزینه اول پرسپولیس در منطقه چپ خط دفاعی ژولت ناج از کشور مجارستان است و همچنین مدافع راست جوان شهر راز شیراز به پرسپولیس پیوست.

به گزارش اینتیتر به نقل از اندیشه معاصر، آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس و رونمایی رسمی از خرید جدید پرسپولیس به همراه این خبر که پرسپولیس این بازیکن را از دست نمی‌دهد، عنوان مطالبی است که در اندیشه معاصر به آن می پردازیم.

گزینه اول پرسپولیس برای دفاع چپ کسی نیست ژولت ناج مجارستانی. مدافع چپ تیم ملی مجارستان که در لیگ این کشور بازی می کند و عضو تیم پوشکاش مجارستان است. مکنزی و سیلوا گزینه های بعدی پرسپولیس هستند که در صورت توافق نشدن با مدافع مجارستانی، سرخ پوشان به سراغ این دو گزینه خواهند رفت.

باشگاه پرسپولیس پس از توافق با خود ناج، درخواست رسمی خود را برای انتقال این بازیکن به باشگاه پوشکاش ارسال کرده و باشگاه مجازی نیز موافقت خود را با این انتقال اعلام کرده است.

به نظر می رسد این انتقال به زودی انجام خواهد شد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد ، قرارداد دو ساله ای بین باشگاه پرسپولیس و ژولت ناج مجارستانی امضا خواهد شد.

رونمایی رسمی از خرید جدید پرسپولیس

با اعلام باشگاه شهر راز شیراز، عرفان شیروانی، مدافع راست جوان این باشگاه و تیم ملی جوانان ایران با باشگاه پرسپولیس قرارداد بست.

پیش از این جعفر حسین‌پور و علیرضا مکرم از شهر راز شیراز به شمس آذر قزوین و سایپا تهران پیوسته بودند.

پرسپولیس این بازیکن را از دست نمی‌دهد

در شرایطی که سعید صادقی هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، هرچند وقت یک بار خبرهایی در مورد جدایی او منتشر می شود. برخی از فسخ قرارداد او خبر می دهند و برخی نیز تاکید دارد صادقی در مذاکره با مدیران باشگاه به دنبال جدایی از جمع سرخ پوشان است.

در همین راستا امروز یکی از خبرگزاری های رسمی خبری را منتشر کرده مبنی بر این که یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فولاد در تلاش است تا سعید صادقی شاگرد سابق خود و هافبک پرسپولیس را به خدمت بگیرد. این درحالی است که پیگیری‌های خبرورزشی از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که تاکنون هیچ درخواست رسمی از سوی باشگاه فولاد به این باشگاه ارسال نشده و خود گل محمدی نیز هیچ تماسی با مدیران باشگاه برای این انتقال نداشته است. ضمن این که صادقی نیز هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و از آن جایی که تمام طلب خود را نیز همراه با بقیه سرخ پوشان دریافت کرده عملا حق فسخ هم ندارد و نمی تواند قراردادش را فسخ کند.

از این رو صادقی فصل بعد هم بازیکن پرسپولیس خواهد بود مگر این که گاریدو تصمیم دیگری بگیرد و در ادامه تمرینات نیازی به این بازیکن نداشته باشد.

ستاره آرژانتینی راهی تهران می‌شود؟

پرسپولیس پس از جدایی عبدالکریم حسن به دنبال تقویت خط دفاعی خود است. جدیدترین گزینه سرخ‌پوشان، جاناتان سیلوا، مدافع باتجربه و آرژانتینی است. باشگاه پرسپولیس برای تقویت سمت چپ خط دفاعی خود به سراغ یک گزینه جذاب آرژانتینی رفته است.بعد از جدایی عبدالکریم حسن باشگاه پرسپولیس با توجه به درآمدزایی خوب از فروش مرد سال آسیا در سال ٢٠١٨، به سراغ گزینه‌های مطرح برای دفاع چپ خود رفته است.

ابتدا نام یحیی عطیه الله مدافع تیم ملی مراکش مطرح شد که بعد از چند دوره مذاکره انتقال این بازیکن نامدار به جمع سرخ‌پوشان منتفی شد. بعد از این گزینه باشگاه پرسپولیس به سراغ میلاد محمدی مدافع ملی‌پوش رفت که با توجه به مبلغ بالای رضایت‌نامه وی، حضور او نیز منتفی شد.

پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد، باشگاه پرسپولیس برای پست دفاع چپ خود به سراغ جاناتان سیلوا مدافع ٣٠ ساله و آرژانتینی تیم ختافه اسپانیا رفته است.

این بازیکن که گزینه نخست گاریدو در پست دفاع چپ است در تیم‌های همچون بوکاجونیوز و آاس رم بازی کرده و نکته جالب توجه آنجاست که این مدافع مطرح سابقه بازی در تیم ملی آرژانتین را نیز در کارنامه خود دارد و همین موضوع سبب شد تا این مدافع ٣٠ ساله یک گزینه جذاب برای خط دفاع پرسپولیس‌ باشد.

باید منتظر ماند و دید درنهایت انتقال این بازیکن به پرسپولیس نهایی خواهد شد یا سرخ‌پوشان در این امر ناکام خواهند بود.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد