شمارش معکوس برای انتقال بزرگ به پرسپولیس؛ برگ برنده سرخ‌ها در ثانیه‌های پایانی رو می‌شود

کد خبر : ۳۵۹۲۸۵
شمارش معکوس برای انتقال بزرگ به پرسپولیس؛ برگ برنده سرخ‌ها در ثانیه‌های پایانی رو می‌شود

تیم فوتبال پرطرفدار پرسپولیس بعد از جدایی مهدی ترابی به شدت نیاز به جذب بازیکن در پست وینگر دارد و اکنون مذاکرات خود را برای جذب این بازیکن تکنیکی و ملی پوش پیش می‌برد.

به گزارش اینتیتر به نقل از افق امروز، “علی قلی‌زاده” مهاجم خوش تکنیک و ملی‌پوش ایران تابستان سال قبل با قراردادی بسیار بزرگ و چشمگیر به ارزش ۱.۸ میلیون یورو تیم فوتبال از شارلروای بلژیک خداحافظی کرد و به تیم فوتبال لخ پوزنان کشور لهستان پیوست تا بازی در لیگ جذاب اکستراکلاسا ‌را تجربه کند. ‌

اما خبر رسید این جذابیت اصلا طول نکشید و علی قلی‌زاده تمام یک سالی که در لخ پوزنان و فوتبال کشور لهستان ‌حضور دارد از شرایط خود به هیچ وجه راضی نیست و رسانه‌های کشور لهستان می‌گویند ‌اکنون دیگر او آماده جدا شدن از این تیم لهستانی است.

این در حالی است که در یک دوره از نقل و انتقالات تابستانی تیم فوتبال پرسپولیس در جذب قلی‌زاده شکست خورده بود ولی حالا با تمایل این بازیکن به جدایی اوضاع می‌تواند به شکل دیگری پیش برود.

پرسپولیس پس از جدایی مهدی ترابی به شدت نیاز به یک جایگزین قوی در پست وینگر دارد و حالا مذاکرات  برای جذب این بازیکن تکنیکی و ملی پوش به خوبی پیش می‌رود.

رضا درویش در مورد مذاکرات جذب بازیکن و همینطور اخباری که درباره انتقال قلی‌زاده به تیم پرسپولیس شنیده شده گفت: “به هر تقدیر مذاکراتی اتفاق افتاده پس صبر کنید روند منطقی طی شود و به امید خدا هر زمان که همه چیز نهایی شد، آن خبر مهم را از  رسانه رسمی باشگاه اعلام کنیم.”

بدون تردید جذب علی قلی‌زاده و بازی او در پرسپولیس قادر خواهد بود عملکرد ضعیف و مورد نقد این فصل رضا درویش را تا حد قابل ملاحظه‌ای تغییر دهد.

به همین دلیل در آخر هفته‌ای که گذشت نشستی با ایجنت علی قلی‌زاده ترتیب داده شد تا وضعیت برای حضور او در جمع پرسپولیسی‌ها بررسی شود. در مذاکرات پیشین آن‌ها، باشگاه پرسپولیس ناگهان متوجه شد برای جذب و رضایتنامه قلی‌زاده باید یک و نیم میلیون دلار هزینه پرداخت کند و مبلغ قابل‌توجهی را هم به خودش بدهد. اما در شرایط کنونی تلاش باشگاه پرسپولیس این است که بتواند تنها با یک میلیون دلار یا حتی کمتر رضایتنامه قرضی قلی‌زاده را در اختیار بگیرد. باید منتظر ماند و دید آیا آقای درویش ‌قادر است با این خرید دل هواداران تیمش را شاد کند یا همچنان مثل قبل اعتقاد دارد سرخپوشان با همین عده و نفرات ‌هم می‌توانند در کسب همه جام‌ها مدعی باشند؟

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد