پرسپولیس؛ از علامت سوال بزرگ تا راه افتادن ستاره ازبک و یک تغییر طلایی

کد خبر : ۳۶۲۶۷۰
پرسپولیس؛ از علامت سوال بزرگ تا راه افتادن ستاره ازبک و یک تغییر طلایی

پرسپولیس در حالی توانست نخستین سه امتیاز خود را در فصل جدید به دست آورد که تعویض طلایی گاریدو تفاوت ها را رقم زد اما همچنان یک علامت سوال بزرگ در ترکیب تیم وجود دارد که سرمربی اسپانیایی حاضر به پاسخ دادن درباره آن نیست.

به گزارش اینتیتر به نقل از شفقنا ورزشی، پرسپولیس در یکی از حساس ترین بازی های هفته سوم رقابت های لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان رفت و توانست با دو گل به پیروزی برسد تا نخستین سه امتیاز فصل خود را به دست آورد.

سرخ پوشان که در دو بازی قبلی خود به تساوی دست پیدا کرده بودند سخت به سه امتیاز این بازی نیاز داشتند و در نهایت هم توانستند به آن برسند.

ستاره ازبک راه افتاد

شاید بهترین خبر برای پرسپولیس در این روزهای لیگ برتر به راه افتادن اورنوف ستاره ازبک تیم باشد. اورنوف در دو بازی قبلی نمایش ضعیف و ناامید کننده ای داشت و نشان داد که اصلا آماده نیست اما او برابر فولاد خوزستان بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و بارها با حرکات انفجاری خود حریف را اذیت کرد.

این ستاره ازبکستانی یک گل بسیار زیبا هم در این بازی به ثمر رساند که شاید تنها او توانایی چنین گلی را در لیگ ایران داشت. او با پای راست توپ را جلو برد و با یک ضربه ناگهانی با پای چپ دروازه حریف را باز کرد و کلاس بالای خود را به رخ کشید.

اورنوف در چند صحنه دیگر هم دروازه فولاد را تهدید کرد که اگر کمی دقت می کرد به راحتی می توانست دوباره گلزنی کند.

علامت سوال بزرگ

علامت سوال بزرگ در پرسپولیس نیمکت نشینی صرف یاسین سلمانی است؛ بازیکنی که در بازی های پیش از فصل از ستارگان تیم بود و بهترین گزینه برای جایگزینی مهدی ترابی به شمار می آید. سلمانی حتی یک دقیقه  هم برای پرسپولیس در فصل جاری به میدان نرفته است.

برای بسیاری از هواداران پرسپولیس این سوال وجود دارد که چرا سلمانی آماده و باکیفیت نیمکت نشین است. سرمربی اسپانیایی سرخ پوشان بعد از پیروزی برابر فولاد حاضر به جواب دادن به این سوال نشد و به نظر می رسد که با این بازیکن مشکل دارد و به همین خاطر بعید نیست که او در ادامه نقل و انتقالات از تیم جدا شد.

یک تغییر بزرگ

شاید بهترین تصمیم گاریدو در دیدار برابر فولاد خوزستان تعویض او در نیمه دوم بود  جایکه او خدابندلو را به جای سینا اسدبیگی به میدان فرستاد؛ تعویضی که تفاوت ها را رقم زد.

خدابندلو که در دیدار قبلی پرسپولیس در فهرست نبود در این بازی در نیمه دوم به زمین آمد و توانست نبض بازی را در میانه زمین به دست گیرد. او روی گل دوم سرخ پوشان هوش بالای خود را نشان داد و حتی تحسین گاریدو را هم به دنبال داشت.

خدابندلو بازیکن بسیار باکیفیت و خوبی نشان می دهد و پرسپولیس سخت در میانه میدان به این بازیکن نیاز دارد. به نظر می رسد که او با این بازی بسیار خوبی که به نمایش گذاشت خود را به ترکیب اصلی برساند.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد