جواب رضاییان درباره پرسپولیس

کد خبر : ۳۶۶۳۳۸
جواب رضاییان درباره پرسپولیس

رامین رضاییان، مدافع باتجربه فوتبال ایران، در انتقال جنجالی خود از سپاهان به استقلال، با واکنش‌های مختلفی از سوی هواداران پرسپولیس مواجه شد. او که پیش از این با پرسپولیس در دربی به استقلال گل زده بود، با پیوستن به استقلال، در مرکز توجه و انتقادات قرار گرفت.

به گزارش اینتیتر به نقل از اندیشه معاصر، رامین رضاییان، مدافع باتجربه فوتبال ایران، در انتقال جنجالی خود از سپاهان به استقلال، با واکنش‌های مختلفی از سوی هواداران پرسپولیس مواجه شد. او که پیش از این با پرسپولیس در دربی به استقلال گل زده بود، با پیوستن به استقلال، در مرکز توجه و انتقادات قرار گرفت.

جواب رضاییان درباره پرسپولیس

رضاییان در اولین روزهای حضورش در استقلال اعلام کرد که به رقابت‌های حاشیه‌ای بین دو تیم پرسپولیس و استقلال وارد نمی‌شود و تمرکز اصلی‌اش بر روی ارائه عملکرد بهتر در میدان بازی است. او با این طرز فکر، توانسته است احترام هر دو گروه هواداران را به خود جلب کند و همواره با رفتاری حرفه‌ای نشان داده که اولویت او فوتبال است.

رامین رضاییان در بازی اخیر استقلال مقابل الغرافه در لیگ نخبگان، به خوبی درخشید. او نه تنها روی گل اول تاثیرگذار بود، بلکه با به ثمر رساندن گل دوم نیز نقش اساسی در پیروزی ۳-۰ تیمش ایفا کرد. نمایش قوی او در این بازی، نشان‌دهنده آمادگی و توانایی بالای او، حتی در سن ۳۴ سالگی بود و به وضوح تأثیرگذاری او بر موفقیت‌های استقلال را به نمایش گذاشت.

رامین در نشست خبری پس از بازی و در خصوص سوالی پیرامون سابقه حضورش در پرسپولیس گفت: مطمئناً من فوتبال را برای هوادار بازی می‌کنم و خیلی خوشحالم که هواداران استقلال همواره به من احترام گذاشته‌اند و من نیز متقابلاً به آنها احترام گذاشته‌ام. با تمام توانم برای این تیم تلاش می‌کنم. دوست ندارم درباره این مسائل زیاد صحبت کنم و همواره تلاش می‌کنم با عملکردم در زمین، پاسخ محبت‌های هواداران را بدهم. در روزی که احترام باشد، احترام متقابل نیز وجود خواهد داشت.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد