رامین رضاییان تبدیل به اورونوف شد

کد خبر : ۳۶۶۳۸۵
رامین رضاییان تبدیل به اورونوف شد

رامین رضاییان مرد شماره یک استقلال در دیدار با الغرافه بود.

به گزارش اینتیتر به نقل از برترینها، همین سه فصل پیش بود که رامین رضاییان با کلی سر و صدا و با عزت و احترام به پرسپولیس برگشت. بازیکنی که بعد از سالها درخشش در تیم ملی و خارج از کشور به تیم سابق خود برگشت و پیش‌بینی می‌شد روزهای درخشانی را در جمع سرخ‌پوشان تجربه کند ولی همه پیش‌بینی‌ها غلط از آب در آمد و این بازیکن خیلی زود در جمع شاگردان گل‌محمدی به بن‌بست خورد.

ظاهراً تعدادی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس مثل امید عالیشاه مشکلاتی از گذشته با رامین رضاییان داشتند و خیلی زود این خرده حساب‌های قدیمی فضای تیم سرخ‌پوشان پایتخت را تحت تاثیر قرار داد. حواشی این اختلافات تا آخر فصل پرسپولیس را دچار مشکل کرد و نهایتاً در انتهای فصل گل‌محمدی عذر این ستاره ملی‌پوش را خواست و به جای او دانیال اسماعیلی‌فر را جذب کرد.

اما رامین رضاییان حقانیت خود را در این سپاهان نشان داد و فصل گذشته عنوان بهترین بازیکن لیگ و بهترین بازیکن ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد تا نشان دهد بهترین بازیکن حال حاضر لیگ ایران است و موجب شد پرسپولیسی‌ها حسرت نداشتن او را بخورند.

این بازیکن در فصل جاری به جمع استقلالی‌ها پیوست تا با هر بار درخشش خود حسرت هواداران رقیب را دو چندان کند و به نظر می‌رسد آبی ها با جذب او به نحوی انتقام پیوستن اورونوف به پرسپولیس را گرفته باشند و حالا به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها بازیکنان خود را بابت جدایی رامین رضاییان نبخشند همانطور که آبی‌ها جواد نکونام را بابت جذب نکردن اورونوف نبخشیدند.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد