خبر فوری از نقل و انتقالات پرسپولیس | چرا این ستاره دست رد به سینه پرسپولیس زد

کد خبر : ۳۶۶۸۱۶
خبر فوری از نقل و انتقالات پرسپولیس | چرا این ستاره دست رد به سینه پرسپولیس زد

لخ پوزنان در تابستان سال گذشته در بازار نقل و انتقالاتی حضور بسیار فعالی داشت و این تیم لهستانی که سال گذشته حتی علی قلی زاده را به خدمت گرفت، امید داشت بتواند شرایط خوبی داشته باشد، اما هزینه‌های مسئولان این تیم در فصل گذشته چندان از نظر نتیجه بازتابی نداشت و این مسئله عاملی بود تا سران این باشگاه برای خروج بسیاری از بازیکنان باکیفیت خود رضایت دهند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ورزش سه، لخ پوزنان در تابستان سال گذشته در بازار نقل و انتقالاتی حضور بسیار فعالی داشت و این تیم لهستانی که سال گذشته حتی علی قلی زاده را به خدمت گرفت، امید داشت بتواند شرایط خوبی داشته باشد، اما هزینه‌های مسئولان این تیم در فصل گذشته چندان از نظر نتیجه بازتابی نداشت و این مسئله عاملی بود تا سران این باشگاه برای خروج بسیاری از بازیکنان باکیفیت خود رضایت دهند.

با این حال علی قلی‌زاده که گران‌ترین خرید تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود، فصل گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی بسیاری از مسابقات فصل را نیمکت نشین بود و در این تابستان به نظر می‌رسید او به فروش برسد تا هزینه صورت گرفته برایش به نحوی جبران شود که مدیران این تیم لهستانی اگر چه پیشنهادات زیادی از تیم‌های ایرانی از جمله پرسپولیس و سپاهان دریافت کردند، اما مبالغ پیشنهادی برای آنها رضایت بخش نبود.

با این حال توماس رزاسا مدیر ورزشی تیم لخ پوزنان درباره این موضوع اظهار داشت: فصل قبل فصل سختی بود و تیم با سطح عمده‌ای از بازسازی همراه شد و پیش بینی نمی‌کردیم که با نتیجه نگرفتن، نتوانیم شرایط مالی تیم را مدیریت کنیم و برای همین مجبور شدیم تا در تابستان امسال به جدایی بازیکنان باکیفیت خودمان که پیشنهادات خوبی داشتند، جواب مثبت بدهیم.

وی افزود: در دوران آماده‌سازی، زمانی که مهارت بازیکنان جدید تیم را تماشا می‌کردم، احساس می‌کردم که آنها می‌توانند در این فصل خودشان را نشان دهند و برای همین است که دینو هوتیچ و علی قلی‌زاده در فصل جدید به یک‌باره درخشان ظاهر شدند. ما آنها را از طرق مختلف بررسی کردیم و مطمئن بودیم در صورت سالم بودن، بهترین عملکرد خودشان را خواهند داشت.

این تیم لهستانی در فصل جدید لیگ این کشور فرم خوبی داشته و با ۱۹ امتیاز و سه امتیاز اختلاف با تیم دوم، صدرنشین هست؛ لازم به ذکر است علی قلی‌زاده در این فصل در ۸ بازی تنها یک گل و یک پاس گل داشته است.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد