این پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود

کد خبر : ۳۶۶۸۶۱
این پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به درخشش این تیم در ادامه مسابقات لیگ نخبگان بسیار امیدوار است.

به گزارش اینتیتر به نقل از روزنو، اسماعیل حلالی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس این تیم را شایسته برد مقابل الاهلی مید‌اند و در عین حال به موفقیت این تیم در ادامه کار خیلی امیدوار است. مشروح صحبت‌های او در گفت‌وگو با خبرنگار ما را در ادامه بخوانید:

* فکر نمی‌کردم جلوی الاهلی اینقدر خوب باشیم
- بازی پرسپولیس مقابل الاهلی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
پرسپولیس در شرایطی وارد این رقابت‌ها شد که مدت زیادی از شروع لیگ برتر نگذشته و کادر فنی و نفرات تیم هم تغییرات داشته است. در چنین شرایطی اصلا تصور نمی‌کردم که بازیکنان بتوانند اینقدر خوب کار کنند. نمایش تیم مقابل الاهلی خیلی بی نظیر و فوق العاده بود. هم در مالکیت، هم در خلق موقعیت و انگیزه بازیکنان نسبت به حریف تیم برتر بودیم و همه چیز خوب بود جز اینکه توپهای آخر وارد دروازه نشد. البته بدشانسی و بی‌دقتی هم در این نتیجه دخیل بود. ای کاش اگر تیمی قرار است ببازد اینگونه آبرومندانه ببازد.

* این پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود
- پس از سبک بازی تیم راضی هستید؟
شما دیدید که مجموع ارزش همه بازیکنان پرسپولیس با دو بازیکن آنها برابری می‌کرد. زمین چمن و امکاناتی که الاهلی داشت را همه دیدند. متاسفانه ما باید تاسف بخوریم چرا که وقتی ما همه چیز داشتیم آنها هیچ نداشتند و حالا شرایط اینگونه عوض شده و ما دنبال استادیومی هستیم که فقط چمن خوبی داشته باشد.
این نوع بازی ما را به همه چیز می‌رساند و حتی می‌تواند قهرمان این دوره لیگ نخبگان کند به شرطی که نقاط ضعف را بتوانیم برطرف کنیم.

* هواداران باید حمایت کنند
- بعد از این باخت برخی صفحات هواداری پرسپولیس بابت عدم جذب بازیکن خارجی باکیفیت به درویش انتقاد کردند. با این انتقاد موافقید؟
نه با این حرف موافق نیستم. برخی بازیکنان مطرح آنها را حد بازیکنان خودمان ندیدم. بالاخره هواداران فقط برد می‌خواهند و به همین دلیل گاها حرف‌هایی می‌زنند که از منطق دور است. الان به نظر من اوضاع تیم پرسپولیس خوب است و مربی به شناخت خوبی از بازیکنان رسیده. به لحاظ فنی اتفاقات خوبی در جریان است و اگر کسی طرفدار این پیراهن است باید از مدیرعامل تا مربی و بازیکنان از همه حمایت کند.

* آلومینیوم گربه سیاه نیست
- بازی بعدی پرسپولیس مقابل آلومینیوم است که به نوعی گربه سیاه این تیم هم محسوب می‌شود. چه پیش بینی از این بازی دارید؟
ما چیزی به اسم گربه سیاه نداریم. فوتبال اینطور است که شاید روزی بروی و ببازی اما به این معنا نیست که قرار است به آن تیم همیشه ببازی. مثلا همین آلومینیوم در آن بازی که ما را بردند از وسط زمین گل زدند خب آن توپ گل اولین توپی بود که وارد محوطه جریمه ما شد. خب گلر ما تمرکز نداشت و گل نخوردیم. این دلیل نمی‌شود باز هم به این تیم ببازیم.

* استقلال فرم خوبی دارد
- فکر می‌کنید دربی سرخابی‌ها باز هم محتاطانه دنبال شود؟
دربی قطعا بازی زیبایی خواهد شد چون استقلال هم فرم خوبی به خود گرفته. خدا را شکر که بازی اولشان در آسیا را بردند و از نظر روحی شرایط مناسبی دارد. به همین دلیل که هر دو تیم وضعیت خوبی دارند من مطمئنم که بازی باکیفیتی را شاهد خواهیم بود.

* اورونوف باید ایراداتش را برطرف کند
- به عنوان یکی از هافبک‌های اسبق پرسپولیس نظرتان درباره عملکرد اورونوف چیست؟
اورونوف سبک بازی متفاوتی دارد. او وینگر کناره‌ها کار می‌کند و تکنیک بالایی دارد. شما نمی‌توانید این بازیکن را با کسی دیگر مقایسه کنید. در کیفیت بالای او شکی نیست ولی بهتر است که یکسری نکات را رعایت کند. اورونوف باید در توپگیری‌ها بیشتر به تیم کمک کند. گاهی اوقات زیاد روی مغز بازیکن مقابلش راه می‌رود و گاها حریف را مجبور می‌کند روی او خطا کنند که منجر به مصدومیت خواهد شد. روی برخی صحنه‌ها توپ را زیاد نگه می‌دارد در حالی که در همان لحظات تیم نیاز به سرعت بیشتری دارد. اگر این ایرادات را برطرف کند به یکی از بهترین‌های تاریخ پرسپولیس تبدیل خواهد شد. بازیکنی با این کیفیت به سختی پیدا می‌شود باشگاه باید بهره لازم از او را ببرد و در پایان با منابع مالی بالا او را ترنسفر کند.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد