استقلال؛ قهرمانی بعید و دور از دسترس است

کد خبر : ۳۶۷۱۲۲
استقلال؛ قهرمانی بعید و دور از دسترس است

باوجود آنکه جواد نکونام قول قهرمانی در لیگ برتر را داده است اما با این بازی های که تیم او به نمایش می گذارد قهرمانی در لیگ برتر برای آبی پوشان بسیار بعید و دور از دسترس است.

به گزارش اینتیتر به نقل از  شفقنا ورزشی، استقلال یک نتیجه ناامید کننده دیگر را در لیگ برتر به دست آورد.

آبی پوشان پایتخت در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه وطنی قائم شهر مهمان نساجی بودند که این بازی در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

استقلال از ۴ بازی خود در فصل جاری رقابت های لیگ برتر تنها ۵ امتیاز کسب کرده است و در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد.

یک شکست، دو تساوی و یک پیروزی به هیچ وجه عملکرد خوبی برای تیمی که برای قهرمانی بسته شده است به شمار نمی آید.

جواد نکونام سرمربی آبی پوشان پایتخت به شدت زیر فشار است این درحالی است که او در نشست خبری بعد از بازی برابر نساجی از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد و مدعی شد که استقلال با این سبک بازی می تواند جام قهرمانی را بالای سر برد.

با احترام به جواد نکونام سرمربی آبی پوشان باید گفت که این استقلال با چنین بازی های که به نمایش می گذارد نه تنهات شانسی برای قهرمانی ندارد حتی به سختی می تواند سهمیه لیگ نخبگان آسیا را هم کسب کند.

در بازی های اخیر استقلال آشفتگی تاکتیکی کاملا در تیم به چشم می آید و اصلا معلوم نیست که آبی پوشان برای گل زدن و مهم تر اینکه برای بسته نگه داشتن دروازه خود چه تاکتیکی دارند.

استقلال در دیدار برابر نساجی تنها یک تاکتیک روشن داشت و آن اینکه بردن توپ به کنارها و ارسال سانتر برای آرمان رمضانی بود. تیم ها به خوبی متوجه تاکتیک استقلال شده اند و به همین خاطر نتیجه گرفتن برابر این تیم آسان شده است.

نکونام باوجود آنکه مهره های بسیار خوبی را در تابستان جذب کرده است اما هنوز تیمش کیفیت لازم را ندارد. آرمان رمضانی مهاجم نوک استقلال تنها توانایی که دارد زدن ضربات سر است و اصلا در بازی با پا مهارت ندارد با این حال او در ترکیب اصلی بازی می کند چرا که اصرار نکونام ارسال های بلند و زدن ضربات سر است.

بازیکنان آماده فصل قبل استقلال در فصل جاری افت محسوسی داشته اند. سید حسین حسینی اصلا آماده نیست و گل های را دریافت می کند که فصل قبل به راحتی مهار می کرد. او روی صحنه اخراج روزبه چشمی هم مقصر اصلی بود و به راحتی توپ را از دست داد.

از طرف دیگر بازیکنان جدید استقلال هنوز در تیم جا نیفاده اند و این می تواند تبعات سنگینی برای تیم داشته باشد.

نکته عجیب دیگر درباره استقلال اینکه نکونام باوجود آنکه مدافعان میانی بسیار خوبی مثل سامان فلاح، آرمین سهرابیان، داسیلوا، مرادمند و ایمان سلیمی را دارد اما اصرار دارد که از روزبه چشمی که یک هافبک دفاعی است در پست دفاع میانی استفاده کند و این باعث شده تا کارایی های این بازیکن از بین رود و در معرض اشتباه بیشتری قرار گیرد.

استقلال یکی از پر مهره ترین تیم های لیگ برتر است اما نکونام از جنس خوبی که در اختیار دارد به خوبی استفاده نمی کند.

او برخلاف فصل قبل دیگر نمی تواند ناکامی های تیمش را به داوری و یا عملکرد ضعیف مدیریت باشگاه در بازار نقل و انتقالات ربط بدهد و به همین خاطر دیگر چاره ای جز قول قهرمانی دادن ندارد اما این یک واقعیت است که آبی پوشان در فصل جاری با هدایت نکونام خوب بازی نمی کنند و نتیجه لازم را نگرفته اند.

تنها پیروزی در دربی بزرگ پایتخت می تواند امیدها را به این استقلال برگرداند.شکست و یا تساوی می تواند به روزهای نکونام در تیم آبی پوش پایان دهد.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد