منصوریان به خاطر هاشمی نسب به تمرین استقلال نرفت؟

کد خبر : ۳۶۷۶۹۵
منصوریان به خاطر هاشمی نسب به تمرین استقلال نرفت؟

به نظر می‌رسد کاپیتان سابق استقلال هم بابت اتفاقاتی که برای مهدی هاشمی نسب رخ داده، از اعضای باشگاه دلخور است.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، تعدادی از پیشکسوتان استقلال عصر امروز در تمرین این تیم حاضر شدند تا در آستانه دربی روحیه بازیکنان و کادرفنی این تیم بالا برود.

در این میان غیبت چند چهره سرشناس در این جمع به چشم می‌خورد که مشخص نبود دعوت نشده‌اند یا خودشان نخواستند که به تمرین بروند. اما یکی از افرادی که خبرورزشی در جریان است دعوت بوده و نرفته، علیرضا منصوریان است.

کاپیتان و سرمربی اسبق استقلال قرار بود امروز به کمپ ناصر حجازی برود اما این اتفاق رخ نداد. از آنجایی که محمد خرمگاه دوست صمیمی و همراه همیشگی او هم در این جلسه حضور داشت، این شائبه به وجود آمد که دلخوری، دلیل اصلی غیبت علی منصور بوده است.

منصوریان امروز تمام تلاش خود را انجام داد تا مهدی هاشمی نسب به باشگاه برگردد و حتی افرادی را واسطه کرد تا با مدیریت باشگاه حرف بزنند تا بدهی فصل گذشته مربی استقلال از طریق مدیریت پرداخت شود اما گویا رفتار باشگاه با همبازی سابق او سبب شد خود داش علی هم به شدت ناراحت شود. گویا علیرضا منصوریان دوست داشت باشگاه از هاشمی نسب دلجویی کند تا او هم از مهدی بخواهد برای عقد قرارداد جدید به دفتر باشگاه بیاید و پس از اتمام کارهای بازگشت هاشمی نسب، ساختمان باشگاه را به اتفاق یاغی ترک کنند و با او در تمرین حاضر شود اما همانطور که در جریان هستید باشگاه به جای دلجویی از هاشمی نسب، بیشتر او را شاکی کرد و حضور یاغی در کادرفنی منتفی شد. به همین دلیل هم شاید بتوان حدس زد غیبت منصوریان در جمع پیشکسوتان، بی ارتباط به اتفاقات امروز نبوده و او اینگونه پشت هاشمی نسب درآمده است.

جدا از  منصوریان، قرار بود عمو نصی و علی جباری هم در تمرین استقلال حاضر باشند اما آنها نیز بنا به دلایلی از این کار خودداری کردند.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد