ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال ساعاتی قبل از بازی لو رفت | دست گاریدو برای جواد رو شد!

کد خبر : ۳۶۸۰۴۴
ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال ساعاتی قبل از بازی لو رفت | دست گاریدو برای جواد رو شد!

پرسپولیس با چند تغییر مهم وارد بازی شهرآورد خواهد شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از  ورزش سه، تیم پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل آلومینیوم اراک با شوک مصدومیت اوستون اورونوف مواجه شد که ترکیب این تیم برای شهرآورد را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است. پرسپولیس در غیاب اورونوف و باتوجه به خط خوردن یاسین سلمانی و سعید صادقی، انتخاب‌های زیادی نخواهد داشت و این موضوع دست گاریدو را هم برای این بازی بسته کرده است، البته خود او ترجیح داد که یاسین و صادقی را به اراک نبرد.

پرسپولیس در این بازی همچنین با بازگشت ایوب العملود مواجه شده که در شرایط آرمانی قرار ندارد، اما اولین شهرآورد خود را همراه با یک بازیکن آفریقایی دیگر، الکسیس گندوز تجربه خواهد کرد.

ابهام دیگر پرسپولیس در خط میانی و زوج مسعود ریگی است. سروش رفیعی و محمد خدابنده‌لو برای این پست رقابت خواهند کرد که تا کنون شانس سروش برای حضور در ترکیب اصلی بالاتر است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

الکسیس گندوز، ایوب العملود، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی، میلاد محمدی، مسعود ریگی، وحید امیری، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، علی علیپور و امید عالیشاه (کاپیتان)

* نکته مهم اینکه احتمال دارد فرشاد احمدزاده در این بازی روی نیمکت بنشیند و پرسپولیس یک مهاجم را در ترکیب خود داشته باشد.

 

* عملکرد خوب سروش رفیعی در بازی با الاهلی عربستان شانس حضور او در ترکیب اصلی پرسپولیس را افزایش داده و این بازیکن امید زیادی دارد تا در این دیدار به میدان برود.

* میلاد محمدی اولین شهرآورد خود را در سمت چپ دفاعی تجربه می‌کند، اما غیبت اورونوف که هماهنگی خوبی با میلاد داشت، ممکن است روی عملکرد او هم اثر منفی بگذارد. تقابل او با رامین رضاییان دیدنی است.

* امید عالیشاه و وحید امیری با ۱۵ حضور در دربی رکورددار هستند. اگر احمدزاده روی نیمکت بنشیند، آنها دو بال تهاجمی خواهند بود و در غیر این صورت باید جناح راست و مهاجم سایه را با یکدیگر شریک شوند.

* علی علیپور بعد از گلزنی مقابل آلومینیوم روحیه خود را بازسازی کرده است. احتمال دارد او یک مهاجم دیگر را هم کنار خود ببیند، اما در غیر این صورت او امید اول گلزنی تیم گاریدو خواهد بود.

* زوج کنعانی و گولسیانی زوج ملی پرسپولیس هستند که با کمک الکسیس گندوز، ملزم به ساخت مثلث مستحکم مقابل ارسال‌های استقلال خواهند بود.

* آخرین دربی فرشاد احمدزاده در لیگ نوزدهم بود که با درگیری شدید او و بازیکن استقلال همراه شد و محرومیت فوری را برای او در پی داشت. اما حالا احمدزاده بی حاشیه امیدوار به درخشش در دربی است.

* محمد خدابنده‌لو در بازی آلومینیوم فیکس بود، اما این بار ممکن است روی نیمکت بنشیند و نیمه دوم وارد زمین شود.

* لوکاس ژوائو مهره مرموز پرسپولیس در این بازی است. باید منتظر ساعات بعدی ماند تا در مورد وضعیت وی اطلاع پیدا کرد.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد