سرمستی زیر باران تهران؛ باید هم بخندی آقای گاریدو!

کد خبر : ۳۶۸۵۹۷
سرمستی زیر باران تهران؛ باید هم بخندی آقای گاریدو!

تمرین امروز پرسپولیس زیر باران و در فضایی مفرح و شاد برگزار شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از فوتبالی، خوان کارلوس گاریدو تقریبا دارد همان مسیری را می‌رود که پیشتر اوسمار ویرا رفته بود. گاریدو هم مثل اوسمار در ابتدای حضورش در پرسپولیس با استقبال گرمی از سوی هواداران این تیم مواجه نشد. اما خیلی زود توانست توانایی‌های خودش را نشان بدهد و اعتماد پرسپولیسی‌ها را جلب کند.

شاهکار گاریدو روز چهارشنبه هفته گذشته رقم خورد. در روزی که اوستون اورونوف به دلیل مصدومیت و یاسین سلمانی و سعید صادقی به دلیل ناآمادگی از لیست تیم خط خورده بودند و ایوب العملود در دقایق پایانی به زمین رفت پرسپولیس توانست با ارائه یک بازی کاملا برتر استقلال را شکست بدهد.

سرمربی اسپانیایی می‌‌دانست دربی چه مسابقه مهمی است و پیروزی در آن چقدر می‌تواند محبوبیت او را نزد هواداران پرسپولیس بیشتر کند. برای همین سعی کرد مشکلاتش را فراموش کند و با شجاعت تمام به سمت پیروزی بر استقلال قدم بردارد. او با یک ترکیب خوب و در ادامه با تعویض‌های موثرش توانست نتیجه را به سود پرسپولیس و خودش رقن بزند.

نمایش تیم گاریدو و پیروزی بر استقلال تحسین منتقدان او و البته هواداران پرسپولیس را برانگیخت. چیزی که در این مسابقه به خوبی قابل مشاهده بود برتری کامل و بدون چون و چرای پرسپولیس در زمین مسابقه بود. گاریدو بدون شک از حجم زیاد تحسین‌ها و تمجیدها از خودش راضی است.

تمرین امروز پرسپولیس که زیر بارش شدید باران برگزار شد حال و هوای شاد و مفرحی داشت. گاریدو خوشحال و سرمست از پیروزی بزرگ در دربی تهران تمرین شاگردانش را زیر نظر گرفت و این در حالی بود که لبخند از روی لبش کنار نمی‌رفت. تیم او با یک بازی کمتر از 3 تیم بالانشین در رده چهارم است و با پیروزی در این مسابقه به صدر خواهد رفت. 

برای همین هم می‌شود به گاریدو حق داد که زیر باران لبخند بزند و تمرین شاگردانش را تماشا کند. اما این ساعات خوش نباید بیشتر از این ادامه پیدا کند.

 پرسپولیس روز دوشنبه در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه شهر قدس میزبان پاختاکور ازبکستان است و ماندن در باد پیروزیِ دربی می‌تواند برای پرسپولیس خطرناک باشد. هر چند گاریدو نشان داده که حرفه‌ای‌تر از آن است که در دام چنین اتفاقاتی بیفتد.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد