فرهاد مجیدی در جستجوی شیرین خود؛ هدایت چه تیمی را برعهده می‌گیرد؟

کد خبر : ۳۶۸۸۵۳
فرهاد مجیدی در جستجوی شیرین خود؛ هدایت چه تیمی را برعهده می‌گیرد؟

فرهاد مجیدی مدتی است از فضای مربیگری فاصله گرفته و مشخص نیست جه زمانی قصد دارد به این عرصه برگردد.

به گزارش اینتیتر به نقل از فوتبالی، فرهاد مجیدی در لیگ بیست‌ویکم با استقلال موفق شد به عنوان قهرمانی برسد؛ قهرمانی که البته با یک آمار ویژه داشت و آن هم شکست‌ناپذیری تیم مجیدی بود. فرهاد بارها در مصاحبه‌های خود تاکید کرد برنامه‌ای برای باختن ندارد و درنهایت هم حرفش را عملی کرد. مجیدی اما پس از قهرمانی با استقلال، در اوج با آبی‌ها خداحافظی کرد و راهی الاتحاد کلبای امارات شد.

فرهاد در اولین فصل حضور خود در امارات عملکرد خوبی داشت اما در فصل دوم نتایج قابل قبولی کسب نکرد و درنهایت با الاتحاد کلبا بر سر قطع همکاری به توافق رسید. مجیدی نتوانست انتظارات را برآورده کند و بعد از 15 حضور روی نیمکت تیم اماراتی در تمامی رقابت‌ها و کسب تنها 3 پیروزی، همکاری مجیدی با الاتحاد کلبا به پایان رسید و این اتفاق درحالی رخ داد که مسئولان باشگاه اماراتی هنوز در حال پرداخت غرامت به فرهاد مجیدی هستند.

سرمربی اسبق استقلال برای اولین فصل حضورش در الاتحاد کلبا، 1.2 میلیون دلار قرارداد داشت و برای دومین فصل هم رقم قرارداد او 1.3 میلیون دلار بود که حالا براساس توافقات انجام شده، مطالبه 1.3 میلیون دلاری مجیدی در حال پرداخت است و همین مسئله باعث شده تا او عجله‌ای برای انتخاب تیم جدیدش نداشته باشد. در این بین باشگاه استقلال هم پس از شکست در هفته سوم لیگ بیست‌وچهارم با جواد نکونام، سراغ مجیدی رفت اما درنهایت بر سر جزییات با این سرمربی به توافق نرسید.

اکنون روزنامه ایران ورزشی مدعی شده فرهاد مجیدی درحال بررسی پیشنهادهای 4 تیم اماراتی است و احتمال دارد به زودی شاهد بازگشت او باشیم. عجمان، الحصن، العروبه و الجزیره چهار تیمی هستند که به همکاری با فرهاد مجیدی علاقه دارند و این سرمربی با آن‌ها بر سر میز مذاکره هم نشسته است. باید دید درنهایت مجیدی با کدام تیم به توافق می‌رسد و زمان دقیق بازگشت او چه زمانی اعلام می‌شود.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد