رویافروشی سمیعی به هواداران استقلال؛ ژاردیم و پنج سرمربی خارجی مدنظر استقلال؟

کد خبر : ۳۶۹۳۵۶
رویافروشی سمیعی به هواداران استقلال؛ ژاردیم و پنج سرمربی خارجی مدنظر استقلال؟

فرشید سمیعی در زمینه بازی با احساسات هواداران ید طولایی دارد و اکنون پرده جدیدی از این نمایش پوپولیستی درحال اجرا است.

به گزارش اینتیتر به نقل از فوتبالی، داستان نکونام و استقلال به پایان خود رسیده و اکنون زمان انتخاب سرمربی جدید برای آبی‌ها فرارسیده است. جواد نکونام پس از شکست استقلال مقابل السد، استعفای کتبی خود را تحویل احمد شهریاری رییس هیات مدیره داده است و به‌زودی خبر قطع همکاری باشگاه با نکونام در کانال رسمی آبی‌ها منتشر می‌شود.

در این بین مدیران استقلال گزینه‌های مختلفی برای جانشینی جواد نکونام دارند. ابتدا از بین خسرو حیدری و سهراب بختیاری‌زاده، یک‌نفر به عنوان سرمربی موقت انتخاب خواهد شد و سپس بعد از بازی با هوادار، سرمربی جدید معرفی می‌شود. البته نام مجتبی جباری هم مطرح شده است اما مشخص نیست چقدر جدی باشد. حتی نام فرهاد مجیدی هم به میان آمده تا بلکه هواداران دست از انتقاد از مدیران باشگاه بردارند اما هواداران بی خیال نمی شوند. شب گذشته ریکاردو ساپینتو که سابقه همکاری با استقلال را دارد، با گفت و گو با فوتبالی و همچنین انتشار بیانیه‌ای خبر از آمادگی خود برای بازگشت به ایران داد. ساپینتو نوشت:

"همه می‌دانند که چقدر استقلال و هواداران فوق‌العاده‌اش را دوست دارم که همیشه با من به خوبی رفتار کرده‌اند. من در دسترس و مایل به بازگشت هستم، با وجود این که باشگاه هنوز بدهی‌ای را که دو سال است به من بدهکار است تسویه نکرده است. با این وجود، به خاطر احترامی که برای هواداران استقلال قائل هستم، می‌خواهم برگردم. من می‌خواهم به تیم کمک کنم. من استقلال و هوادارانش را دوست دارم، ایران و مردمش همیشه جایی در قلب من خواهند داشت. خاطرات خوبی از ایران و مردمش دارم".

جز ریکاردو ساپینتو، استقلال سه گزینه پرتغالی دیگر و دو گزینه اسپانیایی هم دارد که به‌زودی مذاکرات با آن‌ها آغاز می‌شود اما در این بین یک نام عجیب هم برای هدایت استقلال مطرح شده است. لئوناردو ژاردیم پرتغالی که سابقه قهرمانی با الهلال را در کارنامه خود دارد، طبق اخبار منتشر شده یکی از گزینه‌های استقلال برای جانشینی جواد نکونام است. اما به نظر می رسد این اسامی برای آرام کردن هواداران مطرح شده است.

فرشید سمیعی و رسانه های نزدیک به خودش و همچنین ادمین های کانال و صفحات مجازی هم دست از رویافروشی برنمی‌دارند چراکه پیوستن ژاردیم به استقلال آنقدر بعید است که باعث خنده می‌شود. ژاردیم دستمزد بسیار بالایی دارد و باتوجه به مشکل استقلال در زمینه سقف بودجه، این اتفاق محال به‌نظر می‌رسد.

باید دید درنهایت چه سرمربی به عنوان جانشین جواد نکونام انتخاب می‌شود و آیا اوضاع استقلال بهبود پیدا می‌کند و این تیم برای قهرمانی می‌جنگد یا نه.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد