برنامه‌ریزی عجیب سازمان لیگ؛ پرسپولیس دو روز بعد از ایران-قطر بازی دارد! + جزئیات

کد خبر : ۳۶۹۶۴۳
برنامه‌ریزی عجیب سازمان لیگ؛ پرسپولیس دو روز بعد از ایران-قطر بازی دارد! + جزئیات

فاصله زمانی بین بازی‌های ایران – قطر و پرسپولیس – ملوان فقط دو روز است.

به گزارش اینتیتر به نقل از فوتبالی، مسابقات هفته هفتم لیگ برتر در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه پیش‌رو برگزار می‌شود و پس از آن لیگ برتر به دلیل فرا رسیدن فیفادی و بازی‌های تیم ملی در مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 متوقف می‌شود.

تیم ملی ایران که از دو بازی اولش در این مسابقات دو برد یک بر صفر مقابل تیم‌های قرقیزستان و امارات به دست آورده و 6 امتیاز گرفته است در فیفادی پیشِ‌رو هم دو بازی بسیار دشوار در پیش دارد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی ابتدا روز 19 مهر یعنی پنج شنبه هفته آینده در تاشکند با ازبکستان روبرو می‌شوند و سپس روز 24 مهر در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقابل تیم ملی قطر قرار می‌گیرند.

بعد از دو مسابقه فیفادی اکتبر تمام می‌شود و بازیکنان ملی‌پوش به باشگاه‌شان برمی‌گردند تا مسابقات لیگ در باشگاه‌های مختلف از سر گرفته شود. دو روز بعد از بازی ایران و قطر یعنی در روز 26 مهر 4 مسابقه و فردای آن روز 4 مسابقه دیگر از هفته هشتم برگزار خواهد شد.

طبیعتا برنامه‌ریزی باید به شکلی باشد که تیم‌هایی که بازیکن ملی‌پوش ندارند در روزِ اول مسابقات هفته هشتم بازی کنند اما در اتفاقی عجیبب سازمان لیگ به شکلی برنامه ریزی کرده است که دو روز بعد از بازی ایران و قطر، پرسپولیس باید در بندر انزلی با ملوان بازی کند!

از پرسپولیس به احتمال فراوان همان دو نفری که در اردوی قبلی دعوت شده بودند یعنی محمد حسین کنعانی زادگان و میلاد محمدی به اردوی تیم ملی دعوت خواهند. شاید تعداد دو نفر برای یک تیم مشکلی ایجاد نکند. اما نکته دقیقا همین است که پرسپولیس قطعا 3 ملی‌پوش دیگر هم خواهد داشت.

اولی اوستون اورونوف است که برای دو بازی مقابل تیم‌های ملی ایران و امارات به اردوی تیم ملی ازبکستان دعوت شده است. الکسیس گندوز هم مثل اردوی قبلی احتمالا به اردوی تیم ملی الجزایر دعوت خواهد شد. گئورگی گولسیانی هم برای دو بازی تیم ملی گرجستان مقابل اوکراین و آلبانی در لیگ ملت‌های اروپا به اردوی تیم ملی گرجستان خواهد رفت.

این یعنی 5 بازیکن پرسپولیس که همه‌شان هم جزو نفرات اصلی این تیم هستند تا دو روز قبل از بازی پرسپولیس و ملوان در اردوی تیم‌های ملی‌شان خواهند بود. فردای بازی ملی هم تمرین ریکاوری خواهند داشت و باید بدون تمرین با پرسپولیس برای بازی با ملوان در ترکیب تیم‌شان قرار بگیرند!

این برنامه از مدت‌ها پیش اعلام شده است اما قطعا باشگاه پرسپولیس به این برنامه تن نخواهد داد و از سازمان لیگ خواهد خواست که زمان مناسبی را برای برگزاری با ملوان در نظر بگیرند. به خصوص که ملوان این فصل بسیار خوب نتیجه گرفته و در حال حاضر در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارد. 

نکته مهم این است که پرسپولیس باید روز 30 مهر در لیگ نخبگان آسیا در قطر با السد بازی کند که تاریخ این بازی قطعا تغییر نخواهد کرد. اگر قرار باشد چیزی تغییر کند تاریخ بازی ملوان و پرسپولیس است.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد