ترکیب نهایی پرسپولیس مقابل چادرملو لو رفت

کد خبر : ۳۷۰۰۷۳
ترکیب نهایی پرسپولیس مقابل چادرملو لو رفت

اوستون اورونوف که دربی را به علت مصدومیت از دست داده بود و مقابل پاختاکور در نیمه دوم وارد زمین شد، در میزبانی قرمزهای تهران از میهمان اردکانی‌ خود از ابتدا حاضر خواهد بود.

به گزارش اینتیتر به نقل از حادثه ۲۴، اوستون اورونوف که دربی را به علت مصدومیت از دست داده بود و مقابل پاختاکور در نیمه دوم وارد زمین شد، در میزبانی قرمزهای تهران از میهمان اردکانی‌ خود از ابتدا حاضر خواهد بود.

پرسپولیس  در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر به مصاف چادرملو اردکان می رود و به‌دنبال کسب سه امتیاز مهم است.

سرخپوش ها که در دیداری ناامید کننده علی‌رغم شروعی خوب، در کسب اولین پیروزی خود در لیگ نخبگان آسیا برابر پاختاکور ازبکستان ناتوان ظاهر شدند، قصد دارند با پیروزی مقابل اردکانی‌ها، به‌ روند خوب خود بازگردند و خاطره بازی گذشته را از ذهنشان پاک کنند.

اوستون اورونوف که دربی را به علت مصدومیت از دست داده بود و مقابل پاختاکور در نیمه دوم وارد زمین شد، در میزبانی قرمزهای تهران از میهمان اردکانی‌ خود، از ابتدا حاضر خواهد بود و بازگشت او به ترکیب اصلی، خبری خوش برای هواداران پرسپولیس است.

خوان کارلوس گاریدو مثل همیشه الکسیس گندوز باانگیزه این روزها را درون دروازه خود قرار می‌دهد و در ادامه خط دفاعی کم‌تغییر این فصلش را به میدان می‌فرستد.

مربی اسپانیایی قرمزها، در میانه زمین هم تغییرات خاصی نسبت به دیدارهای اخیر تیمش اعمال نخواهد کرد و بازهم شاهد زوج رفیعی و ریگی هستیم.

فرشاد احمدزاده و سعید صادقی پس از عملکردی ضعیف برابر رقیب ازبک، با نظر کادرفنی بر روی نیمکت خواهند نشست.

لوکاس ژائو آنگولایی قرار است برای اولین بار در ترکیب ثابت قرمزها قرار بگیرد و درصورت رخ ندادن این تغییر، مجدداً شاهد حضور خدابنده‌لو در پست ۱۰ خواهیم بود و یا سعید مهری برای استحکام بیشتر خط مرکزی شاگردان گاریدو از ابتدا بازی‌ خواهد کرد.

اسامی بازیکنان پرسپولیس برای دیدار با چادرملو:

الکسیس گندوز، ایوب العملود، گیورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، اوستون اورونوف، وحید امیری، علی علیپور، لوکاس ژائو (محمد خدابنده‌لو و‌ یا سعید مهری)

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد