ناکامی تیم ملی کاملا بر عهده کادر فنی است!

کد خبر : ۳۷۰۲۱۰
ناکامی تیم ملی کاملا بر عهده کادر فنی است!

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال عدم تمرکز تیم را دلیل اصلی ناکامی در جام جهانی دانست.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرآنلاین، حسین شمس در گفت و گویی در مورد عدم موفقیت تیم ملی فوتسال در جام جهانی گفت: توقعی که از تیم می‌رفت صعود به فینال یا رفتن در جمع چهار تیم بود اما در همان 16 تیم حذف شدیم، به جز بازی با ونزوئلا که خیلی خوب بودیم در بقیه بازی‌ها خوب عمل نکردیم، مقابل گواتمالا نیمه اول مساوی شدیم، مقابل فرانسه هم که یک بازی ناجوانمردانه انجام شد مخصوصاً از سوی فرانسه که به آن شکل گل خورد. بازی مقابل مراکش خیلی بد بودیم و چهار گل خوردیم اما نیمه دوم خوب عمل کردیم، در مورد آن پنالتی اگر بازیکنی مثل سعید احمدعباسی که متخصص زدن ضربات دوم است یا اصغر حسن‌زاده که باتجربه‌تر بود ممکن بود بهتر بشود اما حذف شدیم.

برای اولین بار ما از نظر رسیدن به تیم و تدارکات خیلی خوب و عالی بود، به غیر از ایران هیچ تیمی با پرواز اختصاصی نرفت، از مشهد تا بخارا 40 دقیقه بیشتر توی پرواز نبودند، در داخل کشور هم استفاده از CIP، رفتن به حرم مطهر امام رضا(ع)، کار فرهنگی خوب در بدرقه انجام گرفت. بسیار تاریخی بود این اقدامات که جای تقدیر دارد. در مورد مسابقات تدارکاتی هم هرچه کادر فنی خواسته بود انجام شد، کادر فنی ۶ هفته برگزاری لیگ و ۴ بازی دوستانه دوبازی در ایران و دو بازی در خارج از ایران درخواست نمود که طبق همین نظر هم عمل شده است در مجموع هم دوره آمادگی برای جام جهانی یک پروسه چند ساله است که توی این سه سال اخیر 41 بازی تدارکاتی و رسمی انجام شده است، در مورد دیدار با کرواسی هم آنها نیامدند، در مورد تورنمنت تایلند هم خود کادر فنی نرفت و کافا هم همینطور. در واقع کمیته فوتسال و فدراسیون برای کادر فنی هرچه خواستند مهیا کردند. با این مهره‌ها و این سطح از تدارکات حداقل خواسته ما رفتن به فینال بود.

متاسفانه کادر هیچ تمرکزی روی تیم نداشتند از 26 هفته‌ای که لیگ پارسال برگزار شد، تنها 2 هفته را رفتند ببیند و بیشتر درگیر برنامه‌ها و سریال های تلویزیونی بودند، خیلی از بازیکنان خوب را ندیدند، تیم باتجربه‌ای رفت اما تیم می‌توانست 30-40 درصد فرق کند، علی اکرمی و بهزاد رسولی و امیرحسین ابطحی که در آخرین لحظه خط خوردند می‌توانستند در این سفر باشند. البته این نظر و سلیقه سرمربی است ولی این نظر من و دوستان دیگر است که احتمالاً تیم دیگری می‌بردند. در مجموع مسئولیت این ناکامی تمام و کمال برعهده کادر فنی است.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد