استقلال؛ بررسی گزینه‌های نهایی سرمربیگری؛ ۱+۳ !

کد خبر : ۳۷۱۰۳۲
استقلال؛ بررسی گزینه‌های نهایی سرمربیگری؛ ۱+۳ !

پیش بینی می‌شود سرمربی جدید تیم استقلال تا پایان هفته جاری مشخص شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از  شفقنا ورزشی، آبی‌‌پوشان پایتخت که بعد از استعفای جواد نکونام سهراب بختیاری‌زاده را به طور موقت جانیشن وی کرده‌اند، حالا تلاش خواهند کرد از بین گزینه‌های موجود تا پایان هفته یک گزینه را برای سرمربیگری استقلال انتخاب کنند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که اختلافاتی در بین مدیران استقلال برای انتخاب سرمربی جدید وجود دارد، برخی از مدیران اعتقاد دارند که در این برهه از فصل نباید رو سرمربی خارجی ریسک کرد، آنها تاکید دارند که باید یک گزینه ایرانی روی نیمکت استقلال بیشند که هم با فضای فوتبال ایران و هم با فضای باشگاه استقلال آشنا باشد.

این گروه از مدیران همچنین فرهاد مجیدی را هم به عنوان گزینه خود برای سرمربیگری استقلال معرفی کرده‌اند، فرهاد مجیدی که در بین هواداران از محبوبیت بالایی برخوردار است به صورت ضمنی این پیشنهاد را رد کرده اما برخی مدیران استقلال اعلام می‌کنند که می‌توانند فرهاد را برای نشستن روی نیمکت استقلال راضی کنند.

اما برخی از دیگر از استقلالی‌ها و مدیرعامل این تیم روی آوردن یک سرمربی خارجی مطرح اصرار دارند و حتی مذاکره با سه گزینه مطرح را هم آغاز کرده‌اند که مطرح ترین سرمربی در بین آنها ژوزه پسیرو پرتغالی با سابقه حضور در باشگاه هایی از جمله الهلال ، پورتو ، الشارجه ، براگا ، الاهلی مصر و تیم‌های ملی عربستان ، ونزوئلا است.

البته به خاطر شرایط خاص این روزهای خاور‌میانه که موجب اختلال در برخی پرواز‌ها و جا به جایی محل میزبانی تیم ملی فوتبال ایران هم شد شاید گزینه‌های مورد نظر استقلال برای پذیرفتن هدایت این تیم دچار تردید شوند.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد