باخت اندونزی و برد چین؛ برانکو همزمان دو طلسم را شکست

کد خبر : ۳۷۲۱۶۳
باخت اندونزی و برد چین؛ برانکو همزمان دو طلسم را شکست

تیم ملی چین بعد از 3 باخت متوالی موفق شد اولین پیروزی‌اش را مسابقات مرحله سوم انتخابی جام جهانی به دست بیاورد.

به گزارش اینتیتر به نقل از فوتبالی، از ظهر امروز مسابقات هفته چهارم انتخابی جام جهانی 2026 آغاز شد و تا پایان شب با برگزاری 9 مسابقه به پایان خواهد رسید. در یکی از این مسابقات تیم ملی چین در ورزشگاه جوانان کینگدائو میزبان تیم ملی اندونزی بود.

دو تیم در شرایط کاملا متفاوتی روبروی هم قرار گرفتند. اندونزی به شکلی عجیب به این مرحله صعود کرده بود و همه فوتبالدوستان در آسیا فکر می‌کردند اندونزی تبدیل به زنگ تفریح این گروه خواهد شد. 

اما این تیم در حالی پا به مسابقه با چین گذاشت که در بازی اول با عربستان یک بر یک، در بازی دوم با استرالیا صفر بر صفر و در بازی سوم با بحرین دو بر دو مساوی کرده بود. در واقع اندونزی بدون باخت و با 3 تساوی به مصاف چین رفت.

در آن سو چین با برانکو ایوانکوویچ امیدوار بود به رغم گروه سختی که در آن حضور دارد نتایج خوبی بگیرد و جزو مدعیان صعود از گروه باشد. اما چینی‌ها این مرحله از مسابقات را با شکست سنگین 7 بر صفر مقابل ژاپن آغاز کرد و در ادامه دو بر یک به عربستان و 3 بر یک به استرالیا باخت.

نتایج چین به قدری بد و غیر قابل دفاع بود که برکناری برانکو از سرمربیگری چین محتمل به نظر می‌رسید. حتی برخی رسانه‌ها خبر داده بودند که بازی با اندونزی آخرین فرصت برانکو است و اگر چین نتواند این تیم را شکست بدهد برانکو برکنار خواهد شد.

چین که بسیار تحت فشار بود در همان نیمه اول توانست دو بار در دقایق 21 و 44 دروازه اندونزی را باز کند. اندونزی در دقیقه 86 موفق شد یکی از گل‌ها را جبران کند و در نهایت بازی با نتیجه دو بر یک به سود چین تمام شد.

برانکو با این پیروزی توانست دو طلسم را به صورت همزمان بشکند. طلسم پیروز نشدن چین و طلسم شکست نخوردن اندونزی. چین با این پیروزی 3 امتیازی شد اما هنوز تیم آخر جدول رده‌بندی است. اندونزی هم از 3 تساوی قبلی 3 امتیاز دارد و در رده پنجم قرار گرفته است.

17290072815266

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد