رونمایی از قرارداد بختیاری‌زاده با استقلال؛ 5 میلیارد تومان تا پایان فصل!

کد خبر : ۳۷۲۴۰۶
رونمایی از قرارداد بختیاری‌زاده با استقلال؛ 5 میلیارد تومان تا پایان فصل!

سرمربی موقت استقلال قرارداد جالبی با این باشگاه دارد.

به گزارش اینتیتر به نقل از فوتبالی، بعد از دو شکست متوالی و تلخ مقابل پرسپولیس و السد قطر، مسئولان باشگاه استقلال به این نتیجه رسیده‌اند که با جواد نکونام قطع همکاری کنند. برای همین با او برای جدایی به توافق رسیدند.

باشگاه استقلال در متن خبری که برای این اتفاق منتشر کرد اعلام کرد که سهراب بختیاری‌زاده به صورت موقت و تا زمان انتخاب سرمربی خارجی، هدایت استقلال را بر عهده خواهد داشت.

خود بختیاری‌زاده هم تایید کرد که سرمربی موقت است و با انتخاب سرمربی خارجی، نیمکت استقلال را به او تحویل خواهد داد. اتفاقی که تا امروز و بعد از دو هفته هنوز رخ نداده است. چون باشگاه استقلال هنوز نتوانسته با یکی از گزینه‌های مد نظرش به توافق برسد.

بنابراین فعلا سهراب بختیاری‌زاده به کارش در استقلال ادامه خواهد داد. او فردا در نشست خبری قبل از بازی با ذوب آهن هم که قرار است روز جمعه برگزار شود شرکت خواهد کرد و در بازی با ذوب آهن روی نیمکت استقلال خواهد نشست.

اما نکته این است که باشگاه استقلال با سهراب قرارداد رسمی هم بسته است! یک قرارداد آن هم به مدت یک فصل! مبلغ قرارداد هم 5 میلیارد تومان است. این یعنی ممکن است بختیاری‌‌زاده «موقت» نباشد. به هر حال اگر استقلال موفق نشود مربی خارجی مناسبی پیدا کند سهراب به کارش در استقلال ادامه خواهد داد و این همکاری نیاز به قرارداد رسمی دارد. 

بختیاری‌زاده یک مربی بدنساز به نام سالار امینی هم با خودش به استقلال آورده است که باشگاه با او هم یک قرارداد یک ساله به مبلغ یک میلیارد تومان بسته است. باشگاه استقلال البته ماجرا به شکلی مطرح کرده بود که به نظر می‌رسید به خاطر «موقت بودن» با بختیاری‌زاده قراردادی نبسته است.

استقلال فصل گذشته با جواد نکونام قراردادی سه ساله به ارزش صد میلیارد تومان بست. سال اول این قرارداد 25 میلیارد تومان، سال دوم 35 میلیارد تومان و سال سوم 40 میلیارد تومان بود. به نسبت قرارداد نکونام، سهراب قراردادی بسیار مقرون به صرفه و منصفانه بسته است.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد