موسیمانه هفته گذشته با استقلال توافق کرده بود؛ نقشه شهریاری و سمیعی به هم ریخت!

کد خبر : ۳۷۲۸۸۶
موسیمانه هفته گذشته با استقلال توافق کرده بود؛ نقشه شهریاری و سمیعی به هم ریخت!

حتی بعد از معرفی سرمربی جدید استقلال هم هواداران این تیم خواستار برکناری مدیران این باشگاه هستند.

به گزارش اینتیتر به نقل از فوتبالی، روز گذشته و حدود نیم ساعت پس از شکست سنگین و خانگی استقلال مقابل ذوب آهن، رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد که پیتسو موسیمانه سرمربی اهل آفریقای جنوبی هدایت این تیم را بر عهده گرفته است.

این اتفاق نشان می‌داد که مدیران استقلال از قبل (احتمالا سه‌شنبه یا چهارشنبه) با این مربی به توافق رسیده بود و فقط قصد داشتند بعد از بازی با ذوب آهن و پیروزی احتمالی بر این تیم از سرمربی جدیدشان رونمایی کنند. آن هم در قامت یک مدیریت فاتح و کاربلد!

اما شکست تلخ و سنگین مقابل ذوب آهن نقشه آنها را به هم ریخت. این ادعا که مدیران استقلال برای این کار نقشه و برنامه داشتند قابل اثبات است. چرا که قبل از شروع مسابقه فرشید سمیعی مدیر عامل استقلال در پاسخ به خبرنگاری که پرسیده بود آیا امشب مربی استقلال معرفی می‌شود؛ جواب داده بود: "انشالله!"

حضور مدیران ارشد باشگاه استقلال در ورزشگاه شهر قدس هم برای همین بوده که بلافاصله بعد از برد استقلال مثل یک منجی وارد عمل شوند و با معرفی پیتسو موسیمانه، کارآمدی و توانایی خودشان را از نزدیک به هواداران استقلال نشان بدهند.

با این وجود در جریان بازی اتفاقاتی افتاد که اجازه نداد برنامه مدیران استقلال عملی شود. هواداران استقلال از همان ابتدای بازی شروع به شعار دادن علیه مدیران این باشگاه کردند. بعد هم که استقلال دومین گل را دریافت کرد و مدیران باشگاه در میان شعارهای اعتراضی هواداران 15 دقیقه مانده به پایان مسابقه ورزشگاه را ترک کردند.

از طرفی حرف‌هایی که سهراب بختیاری‌زاده در دفاع از مدیران باشگاه به ویژه احمد شهریاری زد تصور مثبت هواداران استقلال از سهراب را هم به هم ریخت و شدت ناراحتی و عصبانیت آنها را بیشتر از قبل کرد.

در نهایت مدیران باشگاه استقلال سعی کردند با رونمایی از سرمربی جدید استقلال «آب»ی روی آتش هواداران استقلال بریزند و فضا را تلطیف کنند. اما واقعیت این است که به نظر می‌رسد این برنامه هم آنطور که انتظار می‌‌رفت جواب نداده است.

همین حالا اگر به صفحه هلدینگ خلیج فارس بروید خواهید دید که تقریبا همه آنهایی که در این صفحه کامنت گذاشته‌اند خواهان رفتن شهریاری و سمیعی از استقلال هستند و این یعنی حتی آمدن پیتسو موسیمانه هم نظر هواداران استقلال را درباره مدیران این باشگاه تغییر نداده است.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد