مورایس: سپاهان و شارجه هر دو برای صعود می‌جنگند

کد خبر : ۳۷۳۳۱۸
مورایس: سپاهان و شارجه هر دو برای صعود می‌جنگند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان پیش از دیدار تیمش برابر الشارجه گفت: تیم و مربی خیلی خوبی در مقابل ما قرار گرفته‌اند. رقبای خوبی داریم و هر دو تیم برای صعود به مرحله بعد می‌جنگیم.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با شارجه امارات اظهار کرد: باعث افتخار من است که اینجا هستم، کشور خیلی زیبایی است و به خصوص شهر شارجه زیباست. خیلی خوب مورد استقبال قرار گرفتیم. تیم و مربی خیلی خوبی در مقابل ما قرار گرفته‌اند. رقبای خوبی داریم و هر دو تیم برای صعود به مرحله بعد می‌جنگیم.

مورایس در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا تعویق بازی سپاهان در لیگ به خاطر حضور پرقدرت در آسیا بود؟ تصریح کرد: تعویق بازی لیگ برتری سپاهان ربطی به این بازی نداشت و به خاطر بازی تیم ملی ایران بود که مجبور شد بازی خانگی را بیرون از کشور برگزار کند و یک روز طول می‌کشید تا بازیکنان بعد از بازی تیم‌ملی به کشورشان برگردند. این موضوع چیزی نبود که ما بخواهیم زیرا برای ما نیز مهم بود که در جریان بازی‌ها باشیم و بدن بازیکنان را بالا نگه داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: شش بازیکن داخلی در تیم ملی ایران و یک بازیکن خارجی ملی‌پوش داشتیم که حتی به روز بازی نیز نمی‌رسیدند و شرایط خوبی نبود. امیدوارم سازمان لیگ برنامه‌ریزی خوبی انجام دهد تا بازی‌ها انجام شوند زیرا خوب نیست که یک تیم ۱۱ بازی و تیم دیگری ۸ بازی کرده باشد. اینکه یک تیم بداند نتیجه سایر بازی‌ها چطور است و بازی کند عادلانه نیست.

وی همچنین در مورد غایبان تیمش گفت: هیچ مصدومی نداریم و با تیم کامل آمده‌ایم.

مورایس در خصوص حضورش در شهر شارجه حدود ۲۰ سال پیش گفت: آن زمان برای بازدید از باشگاه شارجه به این شهر آمدم که تیم جوانی بود؛ تیمی که سعی داشت پیشرفت کند و پروژه‌ای داشتند و تیم‌هایی مانند العین، الجزیره و الوصل مثل الان قوی نبودند. امروز دیدیم که چقدر پیشرفت کرده‌اند.

 

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد