پرسپولیس کی بازی دارد | بازیکن پرسپولیس تمامی تیم ها را ترسانده است | مدت دوری مدافع پرسپولیس مشخص شد

کد خبر : ۳۷۳۸۹۵
پرسپولیس کی بازی دارد | بازیکن پرسپولیس تمامی تیم ها را ترسانده است | مدت دوری مدافع پرسپولیس مشخص شد

پرسپولیس یکی از تیم های خوب پایتخت ایران میباشد. پرسپولیس تا به امروز برای خیلی از مردم اهمیت دارد. تیم پرسپولیس در هفته آینده چه بازیهایی دارد. این تیم توانسته برای خیلی از مردم سوالهای زیادی را ایجاد کند. تمامی مردم کنجکاو نتیجه بازی های آینده سرخ پوش ها هستند.

به گزارش اینتیتر به نقل از اندیشه معاصر، پرسپولیس یکی از تیم های خوب پایتخت ایران میباشد. پرسپولیس تا به امروز برای خیلی از مردم اهمیت دارد. تیم پرسپولیس در هفته آینده چه بازیهایی دارد. این تیم توانسته برای خیلی از مردم سوالهای زیادی را ایجاد کند. تمامی مردم کنجکاو نتیجه بازی های آینده سرخ پوش ها هستند. 

پرسپولیس کی بازی دارد

هفته ۹۱۴۰۳/۰۸/۰۵
۱۹:۱۵
پرسپولیس- شمس آذر قزوین

هفته ۱۰۱۴۰۳/۰۸/۰۹
۱۸:۰۰
استقلال خوزستان  – پرسپولیس

هفته ۴۱۴۰۳/۰۸/۱۴
۱۹:۳۰
پرسپولیس – الغرافه

هفته ۴۱۴۰۳/۰۸/۱۹
۱۶:۱۵
گل گهرسیرجان-پرسپولیس
هفته ۵۱۴۰۳/۰۹/۰۵
۲۱:۳۰
الریان – پرسپولیس
هفته ۶۱۴۰۳/۰۹/۱۲
۱۷:۳۰
پرسپولیس- الشرطه عراق
هفته ۱۱۱۴۰۳/۰۹/۱۷
۱۷:۳۰
پرسپولیس – نساجی مازندران
هفته ۸۱۴۰۳/۰۹/۲۱
۱۷:۳۰
ملوان – پرسپولیس
هفته ۱۲۱۴۰۳/۰۹/۲۶
۱۸:۰۰
سپاهان – پرسپولیس
هفته ۱۳۱۴۰۳/۱۰/۰۱
۱۸:۰۰
پرسپولیس- مس رفسنجان
هفته ۱۴۱۴۰۳/۱۰/۰۷
۱۷:۳۰
پرسپولیس – خیبر خرم آباد
هفته ۱۵۱۴۰۳/۱۰/۱۲
۱۷:۳۰
هوادار- پرسپولیس
هفته ۷۱۴۰۳/۱۱/۱۶
۲۱:۳۰
الهلال- پرسپولیس
هفته ۸۱۴۰۳/۱۱/۲۹
۱۹:۳۰
پرسپولیس- النصر/ ورزش سه

همه از این بازیکن پرسپولیس می‌ترسند

مرتضی کرمانی‌مقدم درگفت‌وگو درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ نخبگان اظهار کرد: پرسپولیس در بازی مقابل پاختاکور که مساوی کرد، به دلیل زمین ناهموار شهر قدس عملکرد خوبی نداشت. سرخ پوش ها در دو بازی‌ای که شکست خورد اما مستحق باخت نبود و بدشانسی‌های فوتبالی سراغش آمد. تیم‌های دیگر جلوی تیم کارشان سخت است ولی در حال حاضر کار سرخ پوش ها سخت‌تر شده است.

کرمانی مقدم در مورد عملکرد ژوآئو گفت: او در باشگاه‌های خوبی کار کرده است. فکر می‌کنم همین که موقعیت برای خودش خلق می‌کند نشان می‌دهد که بازیکن خوبی است. در فوتبال این اتفاقات پیش می‌آید و موقعیت‌های زیادی از دست می‌رود. او بازیکن توانایی است و می‌تواند به سرخ پوش ها کمک کند.

بازیکن پیشین شرخ پوش ها همچنین در مورد عملکرد فرجی، علیپور و صحرایی در سمت راست ترکیب سرخ پوش ها عنوان کرد: مشکل تیم در حال حاضر سمت راستش است. فرجی در دفاع خوب است ولی در خط حمله کارایی خوبی ندارد و در حال حاضر سمت راست تیم دردسرساز شده است. اگر گل اول را می‌زدیم قطعا این بازی با نتیجه پرگل به پایان می‌رسید.

او در مورد نبود اورونوف در بازی با السد و اینکه آیا نبود او در ترکیب تیم احساس شد یا خیر؟ گفت: اورونوف خودش یک تیم است و وقتی که حضور دارد، تمام مدافعان حریف از او می‌ترسند. آسیب دیدگی‌ها در سرخ پوش ها تیم را اذیت می‌کند. نبود اورونوف در بازی تاثیرگذار بود./همشهری آنلاین

مدت دوری مدافع پرسپولیس مشخص شد

فرشاد فرجی که به دلیل مصدومیت ایوب العملود در دیدار مقابل السد قطر در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان قرار گرفته بود پیش از پایان نیمه اول به دلیل مصدومیت تعویض شد و جای خود را به سهیل صحرایی داد.

بعد از بررسی اولیه مشخص شد که این بازیکن به دلیل مصدومیت احتمالاً ۲ تا ۳ هفته دور از میادین خواهد بود و به احتمال زیاد دیدار‌های این تیم مقابل شمس‌آذر، استقلال خوزستان و الغرافه قطر در آسیا را از دست خواهد داد.

البته قرار است به زودی از پای این بازیکن MRI گرفته شود تا میزان و نوع مصدومیت این بازیکن مشخص و مدت دوری‌اش از میادین اعلام شود، اما به نظر می‌رسد این بازیکن حداقل این ۳ دیدار را از دست خواهد داد./میزان

بازیکن پرسپولیس جنجال آفرین شد

سعید صادقی وینگر سرخ‌ها با عذرخواهی از کادر فنی باشگاه سرخ پوش ها به تمرینات این تیم بازگشت.

سعید صادقی وینگر سرخ پوش ها که هفته گذشته و در حاشیه دیدار این تیم و امیدهای باشگاه به دلیل قرار نگرفتن در ترکیب سرخپوشان قهر کرد، توسط گاریدو از حضور در تمرینات منع و از لیست بازی مقابل السد خط خورده بود.

صادقی پس از بازگشت سرخ پوش ها از قطر از کادرفنی این تیم عذرخواهی کرد و به تمرینات برگشت.

گفته می شود صادقی یکی از بازیکنانی است که در زمستان در لیست مازاد این تیم قرار خواهد گرفت./خبرجو۲۴

پرسپولیس، بهترین ایران و سوم آسیا

در حالی که نتایج ضعیف پرسپولیس و استقلال در لیگ نخبگان موقعیت این دو تیم در آسیا را تضعیف کرده اما آنها همچنان به واسطه نتایج خوب فصول گذشته، در بین پنج تیم برتر آسیا حضور دارند.

تیم که در آستانه واگذاری رتبه سوم خود به استقلال بود، حالا با نتایج بهتر در لیگ توانسته این جایگاه را تثبیت کند و در رتبه ۱۱۷ جهان هم قرار بگیرد.

این در حالی است که این تیم برای هشتمین سال متوالی به عنوان بهترین تیم ایرانی آسیا سال میلادی را به پایان خواهد رساند و بالاتر از سایر تیم‌ها خواهد بود.

با این حال در آسیا، الهلال و النصر همچنان صدرنشین هستند اما پرسپولیس با نزدیکی به النصر شانس تصاحب جایگاه این تیم را دارد./ورزش سه

هدیه گاریدو به بازیکنان پرسپولیس

سرخپوشان ایران پس از دیدار برابر السد در قطر، شب گذشته به کشور بازگشتند.

کادر فنی تیم فوتبال تیم سرخ پوش ها جهت رفع خستگی بازی و سفر، تمرین امروز را تعطیل اعلام کرد و به بازیکنان استراحت داد تا سرخپوشان فردا (پنج‌شنبه) تمرینات خود را برای مسابقات لیگ برتر پیگیری کنند.

تیم آماده می‌شود تا روز شنبه در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان تیم شمس آذر قزوین از هفته نهم مسابقات لیگ برتر خلیج فارس باشد.

 

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد