درگذشت ژاله صامتی، مخاطب را از خنده منفجر کرد + ویدیو

کد خبر : ۳۵۸۹۳۴
درگذشت ژاله صامتی، مخاطب را از خنده منفجر کرد + ویدیو

دومین قسمت از رئالیتی‌شو «جوکر ۲» تبدیل به خاطره‌ای جذاب و شیرین شد. یک نمایش بداهه به همراه جوکر تایم ژاله صامتی پر بود از اتفاقات و موقعیت‌های خنده‌آور.

به گزارش اینتیتر به نقل از برترین ها،  دومین قسمت از رئالیتی‌شو «جوکر ۲» تبدیل به خاطره‌ای جذاب و شیرین شد. یک نمایش بداهه به همراه جوکر تایم ژاله صامتی پر بود از اتفاقات و موقعیت‌های خنده‌آور.

به گزارش صفحه اینستاگرام فیلمتو؛ در نمایش بداهه، سوسن پرور نقش مسئول جعلی صدور ویزا برای توریست‌های خارجی را داشت. هر کدام از خانم‌ها نیز نماینده قشری بودند که قصد سفر به ایران را داشتند اما با سنگ‌اندازی برای دریافت ویزا مواجه می‌شدند. این شوخیِ تلخ که برگرفته از سرنوشت خود ما است! منجر به خلق لحظات کمدی شد.

اوج قسمت دوم، جوکر تایم ژاله صامتی است. او صحنه مراسم درگذشت خود را چید و نقش‌هایی خاص به شرکت‌کنندگان داد. در عین حال از رضا نیکخواه، سیروس میمنت و عین‌الله دریایی دعوت کرد تا او را در اجرا کمک کنند.

این که کمدی در دل تراژدی خلق می‌شود، موقعیت عجیبی است که خودمان آن را تجربه کرده‌ایم و بارها سوژه فیلم و سریال‌ها شده. ژاله صامتی نیز از این اتفاق بهره برد و خنده را به حد اعلا رساند! نه فقط شرکت‌کنندگان به مرز انفجار رسیدند که مخاطبان نیز تاب و تحمل مقاومت در برابر خنده را نداشتند. 

ژاله صامتی، بازیگر موفقی است که توانایی او در نقش‌های جدی و کمدی بارها اثبات شده. او در جوکر تایم قدرت خود را نیز به رخ کشید و یک دل سیر همه را خنداند؛ تا جایی که می‌توان ادعا کرد این بخش، جزو نقاط عطف «جوکر» در هر دو فصل است. 

مرگ حق است اما برای ژاله صامتی آرزوی عمر طولانی و درخشش هنری و موفقیت در زندگی شخصی داریم. این را هم اضافه کنیم که خانم‌ها با وجود محدودیت‌ها خیلی بهتر و موفق‌تر از آقایان از صحنه «جوکر» بهره برده‌اند.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد