تجربیات مسافران خاص و شخصیت‌های معروف در هتل جهان مشهد

کد خبر : ۳۶۲۷۰۷
تجربیات مسافران خاص و شخصیت‌های معروف در هتل جهان مشهد

مشهد یکی از شهرهای توریستی ایران است که به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا در ان علاوه بر افراد معمولی سالیانه افراد معروف و شناخته شده بسیاری به آن سفر می‌کنند.

مشهد یکی از شهرهای توریستی ایران است که به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا در ان علاوه بر افراد معمولی سالیانه افراد معروف و شناخته شده بسیاری به آن سفر می‌کنند. این افراد معمولا وسواس خاصی برای محل اقامت خود داشته و به دنبال بهترین و لوکس‌ترین هتل‎ها هستند. در این میان هتل جهان مشهد و هتل رضویه مشهد از جمله هتل‌های پرطرفدار در میان افراد معروف است. چه چیزهایی هتل جهان را به یکی از انتخاب‌های پرطرفدار افراد معروف تبدیل کرده است؟ با ما همراه شوید تا بیشتر با این هتل پنج ستاره آشنا شویم.

علت محبوبیت هتل جهان مشهد

همانطور که در بخش مقدمه نیز اشاره شد، هتل جهان یکی از هتل‌های پنج ستاره در این شهر است که افراد زیادی آن را برای اقامت انتخاب می‌کنند. تا کنون این هتل پذیرایی مهمانان معروف زیادی مانند بازیگران، ورزشکاران و افراد سیاسی بوده است. با اقامت در این هتل چه امکاناتی در اختیار شما قرار می‌گیرد؟ در ادامه کمی بیشتر با علت‌های محبوبیت این هتل آشنا خواهیم شد.

موقعیت مکانی

یکی از علت‌های محبوبیت این هتل دسترسی عالی ان است. هتل در شیرازی چهارم واقع شده و با اقامت در آن تنها چهار دقیقه با پای پیاده با حرم فاصله دارید. فاصله کم آن با حرم به شما این امکان را می‌دهد در هر ساعت از شبانه روز به راحتی و در امنیت کامل از هتل برای زیارت به حرم بروید. همچنین دسترسی هتل به دیگر نقاط تجاری و تفریحی شهر بسیار عالی است و می‌توانید به راحتی از هتل به هرجا که می‌خواهید بروید.

پرسنل حرفه‌ای و خوش برخورد

یکی دیگر از تجربیات مثبت مسافران قبلی هتل، برخورد بسیار دوستانه، محترمانه و دلسوزانه پرسنل هتل است. پرسنل هتل جهان مشهد همگی از میان افراد دوره دیده و حرفه‌ای انتخاب شده که بهترین تلاش خود را برای جلب رضایت کامل مهمانان انجام می‌دهند.

امکانات رفاهی - تصویر 2

اتاق‌هایی زیبا به همراه امکانات مناسب

مانند هتل رضویه مشهد و دیگر هتل‌های با کیفیت، اتاق‌های هتل جهان امکانات عالی در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. اتاق‌ها همگی دکوراسیونی آرامش بخش و بسیار زیبا دارند که شما با اقامت در آن‌ها احساس راحتی خواهید داشت. امکانات در تمامی اتاق‌ها به شکلی عالی برای مسافران در نظر گرفته شده است. سیستم تهویه، سرمایش و گرمایش اتاق‌ها استاندارد است و شما در هیچ فصلی از سال احساس گرما یا سرما نمی‌کنید. سرویس خواب و مبلمان از بهترین‌ها انتخاب شده تا شما بتوانید با چند ساعت خواب با کیفیت خستگی سفر را از تن به در کنید.

نظافت و بهداشت

نظافت و بهداشت محل اقامت چیزی است که برای هر کسی مهم است. این موضوع در هتل جهان مشهد به طور دقیقی مورد توجه قرار می‌گیرد. هتل و اتاق‌ها به طور روزانه نظافت شده تا هتل در هر لحظه بسیار تمیز باشد. اغلب مسافران قبلی هتل، این موضوع را به عنوان یکی از نقاط مثبت هتل عنوان کرده‌اند.

امکانات رفاهی

هتل تنها مکانی برای خواب و استراحت نیست. در بسیاری از اوقات مهمانان ترجیح می‌دهند از ساعات حضور خود در هتل نیز استفاده کنند. در نتیجه در این هتل امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است. مهمانان می‌توانند در مجموعه آبی هتل شامل استخر، سونا و جکوزی تنی به آب زده و ماساژ حرفه‌ای دریافت کنند. یک پارک بازی برای کودکان طراحی و ساخته شده تا کودکان نیز بتوانند همراه با دوستان و همسالان خود از حضور در هتل لذت ببرند. گیم نت، پارکینگ، وای فای رایگان از دیگر خدمات هتل است که توانسته رضایت مهمانان را تا حد زیادی به دست آورد.

رستوران، کافی شاپ و سفره‌خانه

با اقامت در هتل جهان مشهد، می‌توانید تمامی وعده‌های غذایی و میان وعده‌های خود را از رستوران، کافی شاپ یا سفره خانه هتل سفارش دهید. منو متنوع و کیفیت بالای مواد غذایی در رستوران و کافی شاپ هتل توانسته رضایت مهمانان قبلی را به دست آورد. شما می‌توانید با درخواست روم سرویس وعده غذایی خود را در اتاق میل کرده یا به رستوران و کافی شاپ بروید. تمامی مجموعه توسط پرسنل حرفه‌ای مدیریت شده و طعم لذیذ غذاهای اصیل ایرانی، فست فود، نوشیدنی‌های گرم و سرد در این مجموعه تا مدت‌ها زیر زبان شما خواهد ماند.

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد