نقد و بررسی دو مدل از پرفروش‌ترین فوتبال دستی‌های چوبیتو

کد خبر : ۳۵۰۷۸۶
نقد و بررسی دو مدل از پرفروش‌ترین فوتبال دستی‌های چوبیتو

در این مقاله قصد داریم دو مدل از پرفروش‌ترین فوتبال دستی‌های چوبیتو را مورد بررسی قرار دهیم.

در این مقاله قصد داریم دو مدل از پرفروش‌ترین فوتبال دستی‌های چوبیتو را مورد بررسی قرار دهیم:

·  فوتبال دستی های‌گلاس پایه تاشو رنگ رعد مشکی

·   فوتبال دستی طرح جوانان ام‌دی‌اف.

فوتبال دستی های‌گلاس پایه تاشو رنگ رعد مشکی

ابتدا به‌صورت اجمالی مشخصات فنی این مدل را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم. فوتبال دستی های‌گلاس دارای هشت میله فولادی با آبکاری کروم نیکل به قطر 16 میلی‌متر است. آبکاری کروم نیکل از زنگ‌زدگی احتمالی میله‌ها در صورت تماس با مایعات یا رطوبت جلوگیری می‌کند. در فوتبال دستی های‌گلاس مدل 203، مجموعاً 24 عدد آدمک تورنادو بر روی میله‌ها قرار می‌گیرند؛ یعنی هر طرف از بازی 12 عدد. این چیدمان شامل 3 عدد در خط دروازه، 2 عدد در خط دفاع، 4 عدد در خط هافبک و 3 عدد در خط حمله است. جنس آدمک تورنادو از پلی‌پروپیلن مواد نو و نشکن است و کیفیت قابل قبول‌تری نسبت به آدمک‌های دو پا یا رباتیک دارد.

در اطراف سوراخ‌های بدنه که به‌منظور قرارگیری میله‌های فولادی تعبیه شده است، واشرهایی قرار می‌گیرند تا لغزش و حرکت میله‌ها را روان‌تر و راحت‌تر کنند. جنس این واشرها که مختص تولیدی حیات اسپرت است و ایده‌ای خلاقانه به شمار می‌آید، از پلیمر ضد سایش است. در بدنه‌ی این محصول از واشرهای بلبرینگی استفاده نشده است، زیرا واشرهای بلبرینگی پس از مدتی بازی دچار شکستگی یا خوردگی می‌شوند و فرایند بازی را مختل می‌کنند. پلیمر ضد سایش روان‌ترین واشری است که در فوتبال دستی‌ها به‌کار می‌رود.

از دیگر اجزای فوتبال دستی های‌گلاس می‌توان به پایه‌های تاشو و چرخ‌دار آن اشاره کرد. اگر به دنبال انتخاب یک فوتبال دستی لوکس و زیبا برای ویلا یا خانه‌ی حیاط‌دار خود هستید و یا در آپارتمان زندگی می‌کنید و مشکل کمبود فضا را دارید، پیشنهاد ما به شما این فوتبال دستی است. تاشو بودن پایه‌ها و همچنین چرخ‌دار بودنشان دو مزیت ارزشمند است که هم در فضای شما صرفه‌جویی می‌کند و هم حمل‌و نقل محصول را آسان می‌سازد. این فوتبال دستی بر خلاف فوتبال دستی‌های پایه ثابت نیاز به نصب اولیه پایه‌ها ندارد. پس از هر بار بازی، به‌راحتی فوتبال دستی را جمع کرده و به هر نقطه که مد نظرتان است منتقلش کنید.

جنس و سایز پایه‌ها در فوتبال دستی های‌گلاس، فلزی و از قوطی 40 در 80 به رنگ مشکی الکترو استاتیکی است. الکترو استاتیکی بودن رنگ از خراشیده شدن و رنگ‌پریدگی محصول در بلندمدت جلوگیری می‌کند. در کل، اگر محصولی را می‌خواهید تهیه کنید که دارای قسمت‌های فلزی است، بهتر است از سیستم رنگ‌پاشی الکترو استاتیکی در رنگ زدن آن استفاده شده باشد.

از دیگر قسمت‌های فوتبال دستی های‌گلاس می‌توان به بدنه‌ی زیبای آن اشاره کرد. بدنه‌ی های‌گلاس که به‌صورت دوبل کار شده و لبه‌های آن با نوار پی‌وی‌سی پوشانده شده است، استحکام بسیار بالایی دارد.

رنگ رعد مشکی پرفروش‌ترین محصول فروشگاه چوبیتو است. رنگ مشکی با رگه‌های نقره‌ای که به شکل رعد و برق در آن به کار رفته است، با دیگر لوازم خانه‌ ست می‌شود و دیزاین زیبایی را با خود به همراه می‌آورد. فوتبال دستی های‌گلاس دارای کف شیشه‌ای از جنس سکوریت است و این شیشه‌ی نشکن زیبایی دو چندانی به فوتبال دستی می‌دهد. خیلی از سؤالات دوستان در مورد تفاوت کف شیشه‌ای و کف معمولی و ساده است؛ اینکه آیا تفاوتی در شتاب توپ یا سطح کیفی بازی ایجاد می‌کند یا نه. باید بگوییم که خیر، تفاوت چندانی ندارد. تنها چیزی که می‌شود به آن اشاره کرد این است که اگر فوتبال دستی پایه ثابت خریداری می‌کنید، بهتر است کف آن ساده باشد. چون کف شیشه‌ای وزن اضافی را به میز اضافه می‌کند و در فوتبال دستی پایه ثابت، چون حمل‌ونقل و جابه‌جایی آن دشوارتر است، بهتر است که فوتبال دستی تا حد امکان سبک باشد.

فوتبال دستی تاشو طرح رعد مشکی - تصویر 1

 

فوتبال دستی طرح جوانان ام‌دی‌اف و تاشو

محصول پرفروش بعدی که می‌خواهیم در این مقاله به آن بپردازیم، فوتبال دستی طرح جوانان ام‌دی‌اف و تاشو است. فوتبال دستی طرح جوانان دارای 8 میله‌ی فلزی با قطر 13 میلی‌متر است  که از جنس استیل ضد زنگ است. بر روی میله‌های این فوتبال دستی در مجموع 26 آدمک دوپا قرار می‌گیرند. در هنگام تحویل گرفتن محصول از باربری، میله‌ها و آدمک‌ها بر روی محصول نصب نیستند و به صورت بسته‌بندی و وکیوم درون محصول قرار دارند. شما باید آن‌ها را بر روی فوتبال دستی نصب کنید. چیدمان به این صورت انجام می‌شود:

در هر طرف 13 آدمک قرار می‌گیرد، 3 آدمک در خط دروازه، 4 آدمک در خط دفاع، 4 آدمک در خط هافبک و 3 آدمک در خط حمله.

بدنه‌ی این فوتبال دستی از جنس ام‌دی‌اف مرغوب است و لبه‌های کار با نوار پی‌وی‌سی پوشانده شده است. درون سوراخ‌های بدنه واشرهایی از جنس پلیمر قرار داده شده تا حرکت میله‌ها را در هنگام بازی روان‌تر کند.

این فوتبال دستی زیبا دارای پایه‌ای تاشو و چرخ‌دار از جنس پروفیل 20 در 40 به رنگ مشکی الکترو استاتیکی است. تاشو و چرخ‌دار بودن این فوتبال دستی یکی از مهم‌ترین مزیت‌های آن است؛ زیرا هم در فضای خانه صرفه‌جویی می‌کند و هم حمل‌ونقل محصول را بسیار آسان می‌کند. این موضوع یکی از اصلی‌ترین دلایل فروش بالای این محصول زیبا است. این محصول مناسب خانه و ویلای شما است و همه‌ی اعضای خانواده می‌توانند به‌راحتی در کنار هم با آن سرگرم شوند. طرح چوب کلاسیک فوتبال دستی طرح جوانان با هر طرح و دکوری سازگاری دارد. ما این محصول را برای مصارف باشگاهی، مدارس و دانشگاه‌ها توصیه نمی‌کنیم.

میز فوتبال دستی طرح جوانان - تصویر 3

نتیجه‌گیری

با در نظر گرفتن ویژگی‌ها و مزایای هر دو مدل فوتبال دستی بررسی شده، می‌توان نتیجه گرفت که هر کدام از این محصولات برای نیازها و شرایط خاصی مناسب هستند. فوتبال دستی های‌گلاس پایه تاشو با طراحی لوکس و قابلیت‌های تاشو و چرخ‌دار برای افرادی که در فضای محدود زندگی می‌کنند و به دنبال یک محصول زیبا و کارآمد هستند، انتخاب مناسبی است. از طرف دیگر، فوتبال دستی طرح جوانان ام‌دی‌اف با میله‌های فلزی و پایه‌های تاشو و چرخ‌دار، برای خانواده‌هایی که به دنبال یک محصول سبک و قابل حمل هستند، گزینه‌ای مناسب به شمار می‌آید. هر دو محصول با کیفیت بالا و طراحی زیبا، تجربه‌ای لذت‌بخش از بازی فوتبال دستی را به شما ارائه می‌دهند.

نظرات بینندگان