بهترین اکسسوری مردانه چیست؟ معرفی چند اکسسوری خاص و لوکس

کد خبر : ۳۵۳۹۱۱
بهترین اکسسوری مردانه چیست؟ معرفی چند اکسسوری خاص و لوکس

بهترین اکسسوری مردانه می تواند استایلتان را متحول ساخته و معجزه ای به یادماندنی در ظاهرتان رقم بزند.

بهترین اکسسوری مردانه می تواند استایلتان را متحول ساخته و معجزه ای به یادماندنی در ظاهرتان رقم بزند. شاید چنین تصور کنید که اضافه کردن یک دستمال جیبی به کُتتان کاری بی تاثیر بوده و یک عینک آفتابی نمی تواند تغییری شگرف در تیپتان ایجاد کند. اما قضیه فراتر از این چیزهاست و این اکسسوری های به ظاهر ساده می توانند استایلتان را از این رو به آن رو کنند. شاید این سوال ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد که بهترین اکسسوری مردانه کدام است؟!

سوال خوب و به جایی است، اما پاسخگویی به آن کاملا سلیقه ای است. مثلا ممکن است بهترین اکسسوری مردانه از نظر بنده عینک باشد و از نظر شما ساعت، کیف پول یا هر چیز دیگر. مایلید به اتفاق به معرفی و بررسی بهترین اکسسور های مردانه پرداخته و گامی بلند در راستای خوشتیپ شدن برداریم؟!

عینک؛ استایلی خاص را با این اکسسوری تاثیرگذار تجربه کنید!

اگر بگوییم عینک تاثیرگذارترین اکسسوری مردانه لوکسی است که می توانید با خرید آن تحولی عجیب در ظاهرتان ایجاد کنید، گزاف نگفته ایم. توصیه اکید ما به کسانی که می خواهند استایلی خاص و جذاب داشته باشند، این است که با استفاده از یک عینکِ شیشه رنگی، سایه هایی کمرنگ را مهمان تیپ خود کرده و زیبایی ظاهریشان را چندین برابر کنند. خوشتیپ ها می دانند که عینک هایی که نور نقره ای یا آبی از خود انعکاس می دهند، بهترین گزینه برای استفاده در روزهای سرد سال هستند.

اکسسوری مردانه خاص - تصویر 2 (1)

 

ساعت؛ آنچه برای تکمیل ظاهرتان نیاز دارید!

ساعت مچی یکی از بهترین اکسسوری های مردانه ای است که نمی توان منکر جایگاه منحصر به فردش در استایل های مردانه شد. یک ساعت شیک و زیبا به تنهایی استایلتان را تا حد قابل توجهی بهبود می بخشد. ساعت گزینه ای ایده آل برای آن دسته از افرادی است که نه زمان زیادی برای صرف کردن دارند و نه پول زیادی برای خرج کردن؛ اما می خواهند خوشتیپ به نظر برسند. یک ساعت زیبا و یک دست لباس ساده بخرید و استایلی مینیمال و به روز برای خودتان دست و پا کنید!

کیف پول؛ یک اکسسوری ساده، اما جذاب!

اگر به دنبال مکملی عالی برای استایلتان می گردید، یک کیف پول ساده و نازک بهترین پیشنهادی است که برایتان سراغ داریم. شاید برایتان عجیب و غیر قابل باور به نظر برسد، اما حقیقت این است که کیف پول ها نشان دهنده سلیقه شخصی شما هستند. این عنصر کوچک، اما کاربردی در تکمیل استایل شما نقشی اساسی ایفا می کند. بهترین انتخاب برای آنان که علاقه فراوانی به ست های چرمی دارند، یک کیف پول چرمی مستطیل شکل است.

ادکلن؛ بویی ماندگار از خود به جا بگذارید!

به عقیده بسیاری از استایلیست ها ادکلن بهترین اکسسوری مردانه است که عطر شما را در اذهان ماندگار می کند. استفاده از این اکسسوری اگرچه در استایل شما دیده نمی شود، اما حقیقتا در شخصیت شما آشکار است. اگر می خواهید سلیقه خود را به بهترین نحو ممکن برای دور و بری هایتان تعریف کنید، ادکلن مخصوص داشته باشید. بهترین ادکلن، ادکلنی است که علاوه بر زننده نبودن، گرم بوده و به سلیقه شما بسیار نزدیک باشد.

ادکلن مناسب - تصویر 3 (1)

کراوات؛ تضمین استایل کلاسیک شما

اگر اهل استایل کلاسیک و رسمی باشید، به خوبی می دانید که نقش کراوات در ظرافت و زیبایی لباس های شما تا چه اندازه حیاتی است. عجیب، اما واقعی است که این اکسسوری ریز نقش بر عمق استایل شما افزوده و ظاهرتان را جسورتر نشان می دهد. طرفداران کراوات می دانند که نوع ابریشمی این اکسسوری ها غوغا کرده و حال و هوایتان را به طرز معجزه آسایی عالی نشان می دهند.

دکمه سر آستین؛ کوچک، اما زیبا و کلاسیک

به نظر شما دکمه سر آستین می تواند بهترین اکسسوری مردانه باشد؟!

چرا که نه؟! این اکسسوری زیبا که ظاهری کلاسیک دارد، لباس های ساده شما را به لباس هایی رسمی و خاص پسند تبدیل می کند. این دکمه های تشریفاتی که در طرح ها و رنگ های متعدد و متنوعی موجودند، جلوه فوق العاده ای به ظاهر شما می بخشند!

کمربند؛ اکسسوری که جای خالی اش را هیچ چیز پر نمی کند!

کمربند در استایل چه تاثیری دارد؟!

کمربند را می توان به عنوان بهترین اکسسوری مردانه ای معرفی کرد که هیچ چیزی جای خالی اش را پر نمی کند. قبول کنید که یک کمربند چرمی کلاسیک زیبایی باورنکردنی ای به ست کت و شلوار شما می بخشد. اگر اسپرت می پوشید، به دنبال کمربندهای رنگی باشید تا زیباتر و منظم تر به نظر برسید!

کمربند شیک به عنوان اکسسوری - تصویر 4 (1)

انگشتر؛ هرچه ساده تر، زیباتر!

اگر پرسیدید بهتر اکسسوری مردانه چیست و در جواب شنیدید انگشتر، تعجب نکنید. انگشترها که جدیدا بسیار ترند شده اند، سلیقه شما را به روزتر و ظاهر شما را جذاب تر نشان می دهند. اگر انگشتر انتخابی شما ساده و تا حد امکان نقره باشد، جذابیتتان چند برابر خواهد شد. به یاد داشته باشید که این اکسسوری ها هم با لباس های اسپرت همخوانی دارند و هم با لباس های رسمی.

گردنبند؛ اکسسوری که علاوه بر خانم ها، آقایان را هم جذاب تر می کند!

بسیاری از افراد بر این باورند که استفاده از زیورآلات تنها مخصوص خانم ها بوده و آقایان باید قید آن ها را بزنند. اما حقیقت چیز دیگری است و استفاده از گردنبند می تواند استایل شما را چشمنوازتر نشان دهد. البته گردنبندی که ظریف و حدالامکان از جنس نقره یا سنگ باشد. شاید باورش برایتان سخت باشد، اما واقعیت این است که این اکسسوری های به ظاهر ساده پرده ای از رمز و راز بر روی شخصیت شما کشیده و نگاه دیگران را به سویتان می کشانند. البته اگر لباس های رسمی می پوشید، قید استفاده از این اکسسوری گنگ را بزنید!

کلاه؛ اکسسوری ای که این روزها بسیار ترند شده است!

فرقی نمی کند کلاه فرانسوی استفاده می کنید یا کپ یا بافتنی؛ به هر حال با این انتخاب یک قدم به سوی خوشتیپ شدن پیش رفته اید. این اکسسوری ساده و ارزان استایل شما را بسیار شیک تر از آنچه که هست، به نمایش می گذارد. اگر لباس های اسپرت می پوشید، در انتخاب اکسسوری مردانه بیشتر دقت کنید!

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد