عظیم ترین لب های دنیا متعلق به این زن اسپانیایی | افشا می‌کند خوردن نوشیدن برای آن دشوار است

کد خبر : ۳۵۷۸۸۱
عظیم ترین لب های دنیا متعلق به این زن اسپانیایی | افشا می‌کند خوردن نوشیدن برای آن دشوار است

در این مطلب، به شما خواهیم گفت که بزرگ ترین لب های دنیا متعلق به کیست. یک زن اسپانیایی در شبکه های اجتماعی ادعا کرده که حجیم ترین لب های دنیا را دارد. او در توضیح این ادعا گفته است: “من بیشتر لب هستم تا آدم”. این زن به خاطر لب های بزرگش برای غذا خوردن تلاش بسیاری می کند. اما او گفته که دست از کار نمی کشد و لب های خودش را حجیم تر هم می کند!

به گزاش اینتیتر به نقل از بدینسان، در این مطلب، به شما خواهیم گفت که بزرگ ترین لب های دنیا متعلق به کیست. یک زن اسپانیایی در شبکه های اجتماعی ادعا کرده که حجیم ترین لب های دنیا را دارد. او در توضیح این ادعا گفته است: “من بیشتر لب هستم تا آدم”. این زن به خاطر لب های بزرگش برای غذا خوردن تلاش بسیاری می کند. اما او گفته که دست از کار نمی کشد و لب های خودش را حجیم تر هم می کند!

خانم وین وورستل از بسیاری جهات شخصیتی فوق العاده است. وی خود را یک علاقه‌مند به زیبایی «فانتزی پلاستیک» می‌نامد و اخیراً با لب‌های شگفت‌انگیز 30 میلی‌لیتری خود، کاربران آنلاین را شگفت‌زده کرده است. این زن دائماً با ترول‌های آنلاین بی‌رحمانه مواجه می‌شود. (ترول های کسانی هستند که با کامنت گذاری در شبکه های اجتماعی دیگران را آزار می دهند).

اما علی‌رغم همه انتقادات، او در تلاش برای داشتن لب‌های پرپشت‌تر و نشان دادن زندگی زیبایی و چالش‌های خود در رسانه‌های اجتماعی مداوم است. ما در ادامه اطلاعات جالبی درمورد این زن عجیب اسپانیایی را به اشتراک گذاشته ایم. باید بگوییم که ویدیویی که او در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بازدیدهای بسیار قابل توجهی داشته اند.

در جدیدترین ویدیویی که وین در تیک تاک منتشر کرد، فاش کرده که هنوز حدود 30 میلی‌لیتر فیلر در لب‌هایش وجود دارد. و امیدوار است در آینده بتواند حتی بیشتر از این فیلر داشته باشد. علیرغم اینکه کاربران او را با یک اردک مقایسه می کنند، اما وی خودش را یک زن شجاع و مصمم معرفی است که از بزرگتر کردن لب هایش دست برنمی دارد.

او می‌گوید: «من واقعاً آرزوی داشتن لب‌های بزرگ‌تری دارم و نمی‌توانم برای آن صبر کنم.» وین اعتراف کرد که داشتن لب های حجیم تر، بزرگترین رویای او در حال حاضر است. با این حال، برخی از کاربران واقعا نگران شدند و این سوال را مطرح کردند که آیا روش های جراحی پلاستیک وین به اندازه کافی ایمن هستند یا خیر.

عمل جراحی خطری ندارد و من ایمن هستم!

باید بگوییم که وین اصرار دارد که تمام روش های زیبایی بی خطر هستند و باعث لذت او می شوند. این زن از اطمینان دادن به فالوورهای خودش خسته نمی شود و می گوید: مقادیر زیاد فیلر او کاملاً ایمن هستند. او اصرار دارد که همه جراحان پلاستیک او حرفه ای و دارای مهارت بالا هستند. همچنین، او می‌گوید: اگر آنها واجد شرایط نبودند، نمی‌توانستند به صورت من دست بزنند.

وین ادامه می دهد: بنابراین بله، من از خطرات حراجی زیبایی در امان هستم. وین علیرغم تمجید از منتقدان خودش، اعتراف کرد که گاهی اوقات خوردن و نوشیدن برای او به یک چالش تبدیل می شود. این طرفدار جراحی پلاستیک در یک کلیپ دیگر اعتراف کرد که، با این وجود اما غذا خوردن برای او بسیار لذت بخش است، فقط اگر چیزی نرم بخورد.

اما معلوم شد نوشیدن مایعات سخت تر از خوردن غذا برای او است. خانم وین فاش کرد که به دلیل حجم لب‌هایش، احساس می‌کند عملکردش در نوشیدن سخت است. ولی در عین حال، آن را چالشی می‌داند که باید با آن سازگار شود.

 

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد