معرفی معتبرترین و حرفه ای ترین مرکز اجرای نانو سرامیک خودرو

کد خبر : ۳۶۴۶۳۰
معرفی معتبرترین و حرفه ای ترین مرکز اجرای نانو سرامیک خودرو

سرامیک خودرو یکی از پرطرفدارترین فرایندها در حوزه زیبایی و دیتیلینگ خودرو است که در طی سال های اخیر بسیار محبوب شده و مورد استقبال قرار گرفته است.

سرامیک خودرو یکی از پرطرفدارترین فرایندها در حوزه زیبایی و دیتیلینگ خودرو است که در طی سال های اخیر بسیار محبوب شده و مورد استقبال قرار گرفته است. در کنار پرطرفدارتر بودن سرامیک خودرو، اما چالش هایی برای اجرای آن وجود دارد که مهم ترین چالش پیدا کردن مرکزی است که این کار را به بهترین شکل انجام دهد. اگر برای شما هم این چالش ها و نگرانی ها در مورد اجرای سرامیک بدنه خودرو وجود دارد و دوست دارید بدانید که بهترین مرکز اجرا کننده سرامیک خودرو باید از چه ویژگی هایی برخوردار باشد، حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

سرامیک خودرو چیست؟

قبل از پرداختن به موضوع اصلی مقاله در ابتدا بهتر است بدانیم که اصلا سرامیک خودرو چیست. در این ارتباط باید بدانید که پوشش سرامیک نوعی پلیمر صنعتی بوده که باعث ایجاد لایه محافظتی بر بدنه خودرو می‌شود. پوشش‌های سرامیکی معمولا دارای مقاومت بالایی هستند که از رنگ خودرو در برابر اسید سولفوریک و اسید فسفریک موجود در هوا، برخورد سنگریزه، فضولات پرندگان، اشعه شدید خورشید، آلودگی زود هنگام و ایجاد لکه ها محافظت می کند.

موادی که در تولید نانو سرامیک‌ها نقش دارند، همچنین خاصیت آبگریزکنندگی به آن می‌دهند؛ یعنی به آب و موادی که بر پایه آب می‌باشند اجازه نفوذ به لایه زیرین را نمی‌دهند و باعث می شود که قطرات آب روی سطح جمع نشده و به راحتی از روی سطح لیز بخورد.

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده سرامیک‌ها درخشندگی قابل توجهی برای بدنه ایجاد می‌کنند. استفاده از سرامیک چنان جلایی به خودرو می‌دهد که انگار تازه در کارخانه رنگ شده است. پوشش‌های سرامیکی نسبت به سایر روش‌های جلا و ترمیم بدنه مانند واکس کاری، از طول عمر و دوام بالاتری برخوردارند.

مرکز معتبر سرامیک خودرو - تصویر 3

خصوصیات فیزیکی سرامیک خودرو

برخی تبلیغات و گفته‌های غیر علمی در خصوص نانو سرامیک، این ماده را به سختی الماس جلوه داده و آن را ناجی رنگ خودرو در برابر هر آسیبی می‌پندارند. حال ما با بررسی مواد نانو سرامیک به مقاله‌ای در خصوص شاخص Pencil Hardness Test یا تست سختی مداد برخوردیم که خلاف این ادعا را نشان میدهد.

به طور خلاصه این شاخص در زمینه محصولات نانو سرامیک به بررسی مقاومت آن‌ها در برابر خراش پرداخته و سخت‌ترین نوع آن‌ها را با علامت 9h نشان می‌دهد، اما در همین مقاله گفته شده نمی‌توان به اعداد مندرج در این زمینه اطمینان داشت؛ چرا که هر برند متفرقه و بی کیفیتی هم می‌تواند ادعای 9h بودن مقاومت یا حتی مقاومت بیشتر را داشته باشد و هیچ مانعی برای آن وجود ندارد. پس می توان گفت که مقاومت نانو سرامیک در برابر خط و خراش به ۳ عامل مهم برند محصول، نحوه زیرسازی و کیفیت اجرای سرامیک بستگی دارد.

بنابراین در بازار محصولات نانو سرامیک هم برند‌های متفرقه وجود دارند که کیفیت بسیاری از آن‌ها کاملا نامطلوب است. اما پس از بررسی نام‌های مطرح نانو سرامیک در دنیا با برندهایی چون سرامیک پرو، می‌وینچی، مفرا، سیستم ایکس، کارپرو، ناژول، کیوب باند و سوناکس برخورد داشتیم که از تاپ ترین ها و در عین حال گران ترین ها هستند. از طرفی زیرسازی، اجرای دقیق و علمی نانو سرامیک نیز اهمیتی یکسان و در مواردی اهمیتی بیشتر از برند محصول انتخابی دارد. به گونه‌ای که زیر سازی ناقص و یک اجرای غیر حرفه‌ای حتی با یک برند درجه یک می‌تواند آسیب‌های زیادی را به دنبال داشته باشد و بالعکس زیرسازی بی‌نقص و اجرای حرفه‌ای حتی با یک برند متوسط نانو سرامیک، می‌تواند موجب نتیجه تحسین برانگیزی شود.

خصوصیات شیمیایی سرامیک خودرو

خاصیت هیدروفوبیکی نانو سرامیک با توجه به ساختار مولکولی این ماده، موجب ایجاد زاویه‌ای بیش از ۱۰۰ درجه روی سطوح خودرو می‌گردد. به عبارت ساده‌تر با توجه به ساختار فرمولاسیون این مواد که بر پایه نانو تکنولوژی است یک پوشش با قدرت تراکم نانو بر روی رنگ خودرو شکل می‌گیرد که با توجه به بافت بسیار ریز تراکم این پوشش، آلاینده‌های دیگر توان چسبیدن به این پوشش را ندارند.
توجه داشته باشید که آبگریزی به معنای خاک گریزی یا کثیف نشدن خودرو نیست؛ بلکه این خاصیت موجب تسریع در تمیز کردن خودرو می‌شود به نحوی که با پاشش آب، خاک موجود روی رنگ بدنه به گِل تبدیل شده و از روی بدنه خودرو به سمت پایین می‌لغزد.

خصوصیات سرامیک خودرو - تصویر 2

ویژگی های سرامیک خودرو

۱. محافظت از رنگ

سرامیک ماشین با ایجاد یک لایه نانوساختاری، رنگ بدنه خودرو را در برابر اثرات مضر اشعه UV محافظت می‌کند. این پوشش عملکردی مانند یک محافظ در برابر پوسیدگی رنگ دارد و به ماندگاری و طولانی‌مدت نگهداشتن رنگ اصلی ماشین کمک می‌کند. پوشش سرامیک بر نمای بیرونی وسیله نقلیه شما اعمال می شود تا سد محافظتی عالی در برابر عوامل محیطی مختلف مثل اشعه ماوراء بنفش، خاک، لکه‌های آب، فضولات پرندگان و اثرات حشرات ایجاد کند و حفظ ظاهر خودرو را نیز آسان سازد.

2. مقاومت در برابر آلاینده‌ها

سرامیک خودرو به رنگ بدنه ماندگاری فوق‌العاده می‌بخشد. از این رو در طولانی مدت، خودرو زیبایی و براقیت خود را حفظ می‌کند و در برابر خدشه‌ها و آسیب‌های مختلف محافظت می‌شود. سرامیک می‌تواند به بدنه خودرو مقاومت بیشتر در برابر خطوط ریز ناشی از رسوبات و خدشه‌ها بدهد.

3. سهولت در شستشو با خاصیت آبگریزی

خواص آبگریز سرامیک خودرو باعث می‌شود که آب به راحتی روی سطح لیز بخورد و پس از شستشو آب روی بدنه نمانده و شستشو به‌طور قابل توجهی آسان و سریع‌تر شود. این ویژگی بسیار قابل توجه است. خاصیت آبگریزی به دفع و یا لیز خوردن قطرات آب از روی بدنه خورو اشاره دارد. این بدین معناست که برف و باران بر روی سطح خودرو جمع نشده و لک ایجاد نمی کند که با توجه به این موضوع، تمیز کردن و شستن خودرو نیز آسان تر و سریع تر می شود.

4. ظاهری براق و جذاب

سرامیک برای بدنه خودرو جلوه ای براق ایجاد می کند که نه تنها ظاهر خودرو را بهبود می‌بخشد بلکه بازتابندگی رنگ و شفافیت را افزایش می‌دهد. یکی از جذاب ترین ویژگی های سرامیک خودرو درخشندگی و براقیت طولانی مدتی است که برای رنگ بدنه حاصل می کند. اعمال پوشش سرامیکی درخشش فوق العاده ای را ایجاد می کند، درخشش و براقیتی که بهبود جلوه ظاهری اتومبیل را به دنبال دارد. این براقیت با توجه به برند سرامیک استفاده شده و نحوه مراقبت مالک خودرو می تواند حتی تا 10 سال نیز ماندگاری داشته باشد.

6. افزایش عمر رنگ

استفاده از سرامیک بر روی رنگ بدنه خودرو علاوه بر بهبود ظاهر از خوردگی، اکسیداسیون و تغییر رنگ در اثر تابش UV محافظت می‌کند. از این رو طول عمر رنگ بدنه خودرو را افزایش می‌دهد.

7. ماندگاری بالا

با اجرای یک سرامیک خودرو نزد افراد متخصص می‌توانید به مدت زمان ۱ تا حتی ۸ سال از اثرات حفاظتی و زیبایی آن لذت ببرید. مقاومت بالای این پوشش در برابر اثرات آب، گرد و غبار، خوردگی و تابش UV سبب شده تا عمر بلندتری در مقایسه با روش‌های دیگر که ممکن است نیاز به تجدید دارند، داشته باشد. در نهایت باید گفت که سرامیک خودرو این امکان را ایجاد می‌کند که خودرویتان تا مدت زمان طولانی ظاهری نو داشته باشد.

8. کاهش هزینه نگهداری

استفاده از سرامیک بر روی بدنه خودرو باعث کاهش هزینه‌های نگهداری ماشین می‌شود. به این معنا که این پوشش باعث می‌شود که نیاز به پولیش و واکس زدن ماشین کاهش یابد. اما چطور؟ در کمال شگفتی باید گفت که سرامیک خودرو به صورت موثری از خوردگی، زنگ زدگی و آلاینده‌ها محافظت می‌کند و نیاز به صرف هزینه برای نگهداری و حفاظت بدنه خودرو را برای شما کم می‌کند.

سرامیک ماشین باعث صرفه جویی در هزینه های معمول نظافتی و مراقبتی خودرو می شود، چرا که به عنوان یک لایه محافظ جلوی آسیب دیدن رنگ بدنه در اثر عوامل محیطی مثل اشعه آفتاب، باران های اسیدی و فضولت پرندگان را می گیرد و شما را از صرف هزینه برای برطرف کردن این نوع آسیب ها بی نیاز می کند. همچنین نیاز به شستشوی مکرر را به شکل قابل توجهی کاهش می دهد که این خود باعث می شود کمتر ماشینتان را کارواش ببرید و در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید.

ضمن اینکه خاصیت آبگریزی سرامیک خودرو، شستن خودرو را آسان تر و سریع تر کرده و از این جهت نیز صرفه جویی در زمان و هزینه ها را به دنبال دارد.

9. کاهش زمان و تلاش در شستشو

آبگریزی سرامیک باعث می‌شود آلودگی‌ها به راحتی از سطح خودرو شسته شوند و زمان و تلاش مورد نیاز برای شستشوی خودرو کاهش یابد.

10. افزایش ارزش خودرو برای فروش

وقتی صحبت از فروش وسیله نقلیه می شود، سرامیک خودرو آپشنی است که می تواند قیمت را تغییر دهد. پوشش سرامیکی با محافظت از بدنه خودرو در برابر عوامل محیطی و ایجاد خاصیت آبگریزی، ارزش فروش مجدد وسیله نقلیه را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. همچنین با ایجاد یک لایه شفاف بر روی بدنه، درخشندگی و براقیت فوق العاده طولانی مدت را برای رنگ خودرو به همراه دارد. پوشش سرامیکی خودرو با توانایی حفظ درخشش و رنگ اصلی خودرویتان و ایجاد ظاهر نمایشگاهی برای آن می تواند به شما کمک کند که اتومبیل خود را با قیمت بالاتری به فروش برسانید.

بهترین مرکز اجرای سرامیک خودرو چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین مرکز اجرای سرامیک از ویژگی هایی برخوردار است که باید با توجه به این ویژگی ها، انتخاب خود را انجام دهید تا بهترین نتیجه را برای اتومبیل خود بگیرید. حال این ویژگی ها به شرح زیر است:

1. سابقه فعالیت

سابقه فعالیت یک مرکز دیتیلینگ و اجرای سرامیک خودرو می تواند خیالتان را آسوده کند، چرا که سابقه فعالیت بالا مهارت و تخصص بیشتری را نیز به همراه دارد. ضمن اینکه مراکز با سابقه فعالیت زیاد به اعتباری که در این سالها به دست آورند اهمیت زیادی می دهند و همواره سعی می کنند با جلب رضایت مشتری این اعتبار خود حفظ کرده و هر روز نیز بر آن بی افزایند. پس سعی کنید که انتخاب خود را از مراکز با سابقه فعالیت بالا انجام دهید.

2. تجربه و مهارت کافی

تجربه و مهارت دیتیلرهای مرکزی که اجرای سرامیک خودروی خود را به آن میسپارید در کنار اخلاق حرفه ای و وجدان کاری عامل مهمی دیگری است که نباید از آن غافل شوید. دیتیلرهای ماهر که آموزش های لازم را به صورت عملی و نظری دیده اند و در کنار این دانش از تجربه بالای کاری برخوردار هستند، بدون شک بهترین خدمات را ارائه خواهند داد.همراه بودن اخلاق حرفه ای با مهارت و تجربه بالا، خیالتان را آسوده می کند که بهترین نتیجه کار را دریافت کنید.

3. تعهد به ارائه خدمات با کیفیت

ارائه تعهد به مشتریان برای اجرای کار با کیفیت از طرف مرکزی که کار اجرای سرامیک را انجام می دهد، عامل مهم دیگری است که باید در انتخاب خود مد نظر قرار دهید.

4 فعالیت در قالب یک شرکت رسمی ثبت شده

شما کمتر مرکز دیتیلینگ و اجرای سرامیک را می توانید درایران پیدا کنید که در قالب یک شرکت رسمی ثبت شده فعالیت کند، اما با این وجود سعی کنید که مجموعه ای را انتخاب کنید که در قالب یک شرکت فعالیت کند. در این ارتباط کارواکس یک انتخاب عالی است. کارواکس به عنوان اولین شرکت تخصصی دیتیلینگ خودرو در ایران با سابقه بیش از ده سال فروش محصولات، برگزاری دوره‌های آموزشی و اجرای انواع خدمات دیتیلینگ خودرو از جمله اجرای سرامیک خودرو آماده پذیرش مشتریان محترم است.

چرا انتخاب دیتیلر حرفه‌ای و مرکز اجرای سرامیک خودرو معتبر اهمیت دارد؟

نحوه اجرای سرامیک خودرو اهمیت زیادی دارد، چرا که حتی اگر شما انتخاب خود را از بهترین و معتبرترین سرامیک‌های روز دنیا انجام دهید، اما اگر به صورت حرفه‌ای و توسط افراد متخصص انجام نشود، نتیجه مناسب را به همراه نخواهد داشت. اما زمانی ک اجرای کار را به افراد متخصص می‌سپارید، پوشش سرامیکی در زیباترین و پرفکت‌ترین حالت خود خواهد بود و بالاترین میزان حفاظت از بدنه خودرو را حاصل خواهد کرد.

نحوه اجرای سرامیک بدنه همچنین تاثیر بسیار زیادی بر ماندگاری آن دارد. بهترین کار ممکن، سپردن اجرای سرامیک به افراد متخصص است، چرا که در صورت نداشتن تجربه ممکن است به بدنه آسیب وارد شود.

نکته دوم در خصوص سرامیک خودرو، زیرسازی است. زیرسازی عامل مهمی در ماندگاری و زیبایی سرامیک خودرو دارد. طبیعتا باقی ماندن گرد و خاک در زیر سرامیک موجب آسیب به بافت آن می‌شود. دریک اجرای حرفه‌ای توسط افراد متخصص ابتدا خودرو به صورت کامل شسته می‌شود و با دستمال میکروفایبر آبگیری می‌شود. در صورت وجود خراش و ناصافی نیز پولیش اعمال می‌شود. با پولیش تمام خراش‌ها و لک‌ها برطرف شده و برای اعمال سرامیک آماده می‌ گردد. پس از اطمینان ازعدم وجود خراش، لک و ذرات اضافی فرایند اعمال سرامیک خودرو آغاز می‌شود.

برای اجرای سرامیک خودرو، مراکز متعدد دیتیلینگ در سطح شهر وجود دارد که می‌توانید مراجعه کنید. اما نکته مهم این است که شما برای دریافت بهترین نتیجه ماشین خود را به مراکز معتبر ببرید. کارواکس به عنوان اولین مرکز تخصصی دیتیلینگ خودرو و اجرای سرامیک خودرو در کرج و تهران یک انتخاب عالی خواهد بود. چرا که اجرای کار را با بکارگیری نیروی حرفه ای و استقاده از بهترین مواد از برندهای معتبر دنیا انجام می دهد.

کارواکس علاوه بر ارائه خدمات زیبایی خودرو و فعالیت به عنوان مرکز تخصصی دیتیلینگ به عنوان یک فروشگاه جامع، تمامی محصولات و تجهیزات زیبایی و مراقبتی خودروهای لوکس را نیز به صورت آنلاین و حضوری به فروش می رساند. از این جمله این محصولات می توان به پولیش، دستمال میکروفایبر براق کننده خودرو، واکس بدنه، شامپوهای شوینده خودرو، دستگاه های پولیش، کاور شفاف ماشین، انواع پد و ... اشاره کرد.

سخن آخر

پوشش سرامیک خودرو به عنوان یک روش جدید در صنعت زیبایی و مراقبتی خودرو بسیار محبوب شده است. دلیل محبوبیت این روش را می توان مزیت های فوق العاده آن ذکر کرد. ما در این مقاله به طور کامل در مورد سرامیک خودرو و ویژگی های آن صحبت کردیم و گفتیم که بهترین مرکز اجرای سرامیک خودرو باید از چه خصوصیاتی برخوردار باشد.

آدرس مجموعه کارواکس: کرج- عظیمیه- بلوار امام رضا- نبش شاهد 1

شماره تماس: 32558700-026 و 32568700- 026

شماره همراه و شبکه های اجتماعی: 09921003969

آدرس وب سایت : https://carwax.ir/

اینستاگرام: https://www.instagram.com/carwax.ir

نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت اینتیتر هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد