این ۳ گوشی سامسونگ را از بازار بخرید! +مشخصات

سامسونگ بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی هوشمند در جهان است و محصولاش مخصوصا در بخش اسمارتفون‌های پرچمدار و رده بالا از محبوبیت زیادی برخوردارند.
این کمپانی چند سالی است که نگاه ویژه‌ای هم به گوشی‌های هوشمند رده میانی و سطح پایین دارد تا در این بخش از بازار هم که روزگاری نه چندان دور در انحصار هواوی و سایر برندهای چینی بود از گردونه رقابت خارج نشود و حالا در تمامی محدوده‌های قیمتی گوشی‌های هوشمند ارزشمند و پر فروشی دارد. ما از میان محصولات برند سامسونگ ۳ اسمارت فون را در رده‌های قیمتی مختلف انتخاب کرده‌ایم که از ارزش خرید بالایی برخوردارند.

سامسونگ گلکسی S8
 

این ۳ گوشی سامسونگ را از بازار بخرید! +عکس
 

به گزارش اینتیتر به نقل از آی تی رسان، گران‌ترین مدل پیشنهادی ما آخرین پرچمدار سامسونگ محسوب می‌شود و با داشتن سخت‌افزاری قدرتمند و ظاهر بسیار زیبا دل تمامی دوستداران تکنولوژی را بدست می‌آورد. پرچمدار امسال سامسونگ در ۲ نسخه عادی و پلاس به ترتیب با سایزهای صفحه نمایش ۵/۸ و ۶/۲ اینچ معرفی شده که هر دو نسخه دارای لبه‌های خمیده هستند و ما به دلیل قیمت مناسب‌تر، مدل ۵/۸ اینچی را پیشنهاد می‌کنیم. این گوشی به صورت کامل از فلز و شیشه ساخته شده و با توجه به حذف کلیدهای فیزیکی و حاشیه ناچیز صفحه نمایش جلوه بی‌نظیری دارد و با مشخصاتی مانند چیپست ۸ هسته‌ای اکسینوس ۸۸۹۵ با حداکثر سرعت ۲/۳ گیگاهرتز، ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، از عهده اجرای تمامی برنامه‌ها و بازی‌های اندروبد بر می‌آید. از دیگر ویژگی‌های شاخص پرچمدار سامسونگ می‌توانیم حسگر عنبیه چشم، تکنولوژی لمس فشاری در کلید هوم، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و دوربین اصلی بسیار قدرتمند آن را نام ببریم. البته لازم به یادآوری است که دوربین اصلی گلکسی S8 نسبت به نسل قبل خود تغییری نداشته است.

حدود قیمت: ۲/۵۵۰/۰۰۰ تومان

چرا بخریم؟

    کیفیت بالای بدنه
    دوربین فوق‌العاده
    صفحه نمایش عالی
    سخت‌افزار قدرتمند
    پشتیبانی از حافظه خارجی
    مقاومت در برابر آب و گرد و غبار
    شارژدهی بالای باتری
    وجود سنسور اثر انگشت
    وجود سنسور عنبیه چشم
    پورت USB Type-C

چرا نخریم؟

    احتمال سر خوردن از دست
    جذب بالای اثر انگشت بر روی قاب پشتی
    مکان نامناسب سنسور اثر انگشت

سامسونگ گلکسی A5 2017
 

این ۳ گوشی سامسونگ را از بازار بخرید! +عکس
 

گلکسی A5 2017 نسل سوم سری موفق A محسوب می‌شود که نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت‌های زیادی داشته است. بدنه آن از فلز و شیشه ساخته شده و طراحی آن شباهت زیادی به پرچمدار سال قبل سامسونگ یعنی گلکسی S7 دارد. صفحه نمایش ۵/۲ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی کیفیت بالایی دارد و روی آن با گوریلا گلس ۴ پوشانده شده است. سخت‌افزار گلکسی A5 2017 شامل چیپست ۸ هسته‌ای اکسینوس ۷۸۸۰ و ۳ گیگابایت رم برای استفاده روزمره قدرت مناسبی دارد. حافظه داخلی آن نیز با دو برابر شدن نسبت به نسل قبلی به ۳۲ گیگابایت رسیده است. این گوشی از ۲ سیمکارت پشتیبانی می‌کند و خوشبختانه شیار کارت حافظه را هم به صورت مجزا از سیم‌کارت دوم دارد. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی آن همراه با لرزشگیر اپتیکال و اپرچر f/1.9 از کیفیت مطلوبی برخوردار است. دوربین سلفی این گوشی هم وضوح ۱۶ مگاپیکسلی دارد اما از فوکوس اتوماتیک در آن خبری نیست.

حدود قیمت: ۱/۲۵۰/۰۰۰ تومان

چرا بخریم؟

    طراحی و کیفیت ساخت مناسب
    دوربین اصلی و سلفی باکیفیت
    صفحه نمایش عالی
    سخت‌افزار خوب
    وجود حسگر اثرانگشت
    شارژدهی بالای باتری
    پشتیبانی از دو سیمکارت و حافظه خارجی به‌طور جداگانه
    پورت USB Type-C
    مقاومت در برابر آب و گرد و غبار

چرا نخریم؟

    احتمال سر خوردن از دست
    جذب بالای اثر انگشت بر روی بدنه و قاب پشتی

سامسونگ گلکسی J3 Pro
 

این ۳ گوشی سامسونگ را از بازار بخرید! +عکس
 

اسمارت فون‌های ارزان قیمت سامسونگ در سری J طبقه بندی می‌شوند و گلکسی J3 Pro یکی از دستگاه‌های ارزشمند این سری به شمار می‌رود. این گوشی طراحی زیبا و کیفیت ساخت مناسبی دارد و بدنه پلاستیکی آن شبیه فلز به نظر می‌رسد؛ همچنین صفحه نمایش ۵ اینچی این دستگاه از نوع Super AMOLED با رزولوشن HD است. پردازنده ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن کارت حافظه خارجی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی و باتری قابل‌ تعویض ۲۶۰۰ میلی‌آمپری مشخصات فنی آن را تشکیل می‌دهند. گلکسی J3 Pro به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی مجهز است که با توجه به رده قیمتی کیفیت خوبی دارند.

حدود قیمت: ۴۱۰/۰۰۰ تومان
 

چرا بخریم؟

    طراحی زیبا
    سخت‌افزار مناسب با توجه به قیمت
    صفحه نمایش از نوع Super Amoled
    باتری با شارژدهی مناسب
    قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت و ۴G
    پشتیبانی از USB OTG

چرا نخریم؟

    نداشتن سنسور قطب نما
    نداشتن نور پس زمینه برای دکمه‌های کنترلی

 

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.