پیام مبهم رونالدو به هوادارانش و دفاع زیدان

مهاجم رئال مادرید پیام مبهمی را برایش طرفدارانش فرستاد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، کریستیانو رونالدو روز سه شنبه در شبکه های اجتماعی فعالیت زیادی داشت. مهاجم رئال مادرید در ساعات اولیه امروز یک عکس از تمرین اختصاصی‌اش در مادرید منتشر کرد و عصر سه شنبه پیام مبهی را برای هوادارانش فرستاد. او در صفحه شخصی‌اش نوشت: مردم از درخشش من اذیت می‌شوند. حشرات تنها به لامپ های روشن حمله می‌کنند.

مهاجم پرتغالی که در تعطیلات به سر می‌برد  روز دوشنبه به مادرید بازگشت تا به سوالات قاضی درباره فرار مالیاتی ۱۴٫۷ میلیون یوروی اش توضیحاتی را ارائه دهد.  او  قرار بود از امروز تمریناتش را در والدبباس (محل تمرینات رئال مادرید) شروع کند اما این اتفاق نیفتاد. رونالدو شروع به تمرین کرد اما به تنهایی این کار را انجام داد و به کمپ تمرینی نرفت. بازیکن پرتغالی دوشنبه پس از حضور در دادگاه عکسی از خود منتشر کرد که در خانه اش به تمرین مشغول است.

رونالدو می‌خواهد به‌موقع خود را به بازی مهم مادرید برساند. سفیدپوشان سه‌شنبه هفته آینده در سوپرجام اروپا برابر منچستریونایتد قرار خواهند گرفت و او نمی‌خواهد این دیدار را از دست بدهد. بازیکن مادرید نیاز دارد تا دقایقی در این بازی به میدان برود تا بتواند از ابتدا تیمش را در سوپرجام اسپانیا برابر بارسلونا همراهی کند. ال کلاسیکو پس از سوپرجام اروپا در دو بازی رفت و برگشت در سانتیاگو برنابئو و نوکمپ برگزار خواهد شد.

دفاع زیدان از رونالدو

سرمربی رئال مادرید از ستاره پرتغالی تیمش دفاع کرد.

رئال مادرید در آخرین بازی اش در اردو پیش فصل در آمریکا به مصاف ستاره های لیگ MLS  می رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: باید بازی خوبی به نمایش بگذاریم و بتوانیم یک پیروزی کسب کنیم. این موضوع اهمیت زیادی دارد. خیلی مهم است که پایان خوبی داشته باشیم و بدون آسیب دیدگی این اردو را به پایان برسانیم. سپس زمان کمی برای آماده سازی تا هشتم آگوست (سوپرجام اروپا) داریم. پس از انجام چهار بازی در شرایط جسمانی خیلی خوبی قرار خواهیم داشت.

سرمربی رئال مادرید درباره سکوت  کریستیانو رونالدو اظهار کرد: اگر او صحبت می کرد با واکنش هایی رو به رو می شد. مهم تر از همه این بود که با من صحبت کرد. او در تعطیلات است و آرام است. پنجم آگوست همراه تیم خواهد بود و امیدوارم پس از این تاریخ همه حواشی پایان پذیرد. فکر نمی کنم چنین مسائلی پیش بینی شده باشند. او اکنون خشنود است چون این موضوع دیگر گذشته است. رونالدو آرام است و می خواهد پنجم آگوست همراه تیم باشد.

گرت بیل به علت آسیب دیدگی امروز (سه شنبه) تمرینات تیم را ترک کرد. زیدان در این رابطه گفت: بیل را در شرایط خوبی می بینم. او آسیب دیدگی طولانی مدتی داشت و حضورش از ابتدای پیش فصل برای او خوب بود. نگران عملکردش نیستم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.