رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

چهره نسل جدید بی ام و X4 قبل از رونمایی شکار شد+تصاویر

نسل جدید بی.ام.و X4 که بدون هیچگونه پوشش استتار، توسط عکاسان جاسوسی شکار شد تا چهره این خودروی شاسی بلند جدید BMW قبل از معرفی رسمی و نمایش عمومی در نمایشگاه بین المللی فرانکفورد آلمان رویت شود.


به گزارش اینتیتر به نقل ازخودرو بانک تصاویری که هم اکنون شاهد آن هستید، در صفحه فیس بوک شخصی به نام "Palbay" منتشر شده است که حالا باتوجه به تصاویر جاسوسی این خودرو بدون پوشش استتار، می توان شاهد یک الگوبرداری از خودروی شاسی بلند X3 جدید برای شکل گیری و توسعه نسل جدید X4 بود که در این خصوص می توان به جلوپنجره بزرگ مشکی رنگ و مجموعه سپر کاملا مشابه میان X3 و X4 اشاره داشت که نکات برجسته طراحی مشترک آنان می تواند ورودی های بزرگ اطراف سپر با چراغ های LED و تیغه های L شکل افقی در داخل آن باشد. هرچند این اشتراک طراحی تنها مربوط به قسمت جلوی اتومبیل می شود و در قسمت عقب آن شاهد یک طراحی متفاوت نسبت به خودروی X3 هستیم که در نگاه اول به طراحی عقب محصولات کمپانی خودروسازی مرسدس بنز شبیه شده است. بویژه شاسی بلند مرسدس بنز GLC کوپه که رقیب اصلی بی.ام.و X4 به شمار می رود.

نسل جدید بی ام و X4

نسل جدید بی ام و X4

علاوه بر این ها، درست همانند نسل اول بی.ام.و X4 و یا حتی خودروی شاسی بلند X6، در نسل جدید X4 نیز می توان شاهد طراحی یک سقف شیب دار بود که باعث شده از نمای عقب یک خودروی شاسی بلند اسپرت به نظر برسد که در بهبود ضریب آیرودینامیکی این اتومبیل هم می تواند تاثیرگذار باشد.

نسل جدید بی ام و X4

نسل جدید بی ام و X4

در ادامه گفتنی است که تاکنون هیچگونه اطلاعات رسمی از مشخصات فنی این خودرو ارائه نشده است، اما باتوجه به تصاویر ارائه شده از این خودرو در سایت های خبری، می توان در قسمت عقب اتومبیل شاهد حک کلمات M40i و همچنین M40d بود که نشان از فعالیت پیشرانه های بنزینی و دیزلی بر روی این محصول دارد. حال اگر پیشرانه بکار رفته در نسخه M40i را دقیقا همان پیشرانه ای بدانیم که بر روی نسل جدید X3 مورد استفاده قرار گرفته است، به یک پیشرانه ۳ لیتری شش سیلندر توربوشارژر خواهیم رسید که قادر به تولید ۳۵۵ اسب بخار قدرت و همچنین ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور خواهد بود که توسط یک جعبه دنده ۸ سرعته خودکار دریافت شده و به سمت سیستم انتقال قدرت xDrive منتقل می شود که بر روی X3 موفق به ثبت شتاب ۴٫۶ ثانیه و حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر برساعت با محدود کننده الکترونیکی شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.