رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

سردار آزمون درکنار مسی و رونالدو در تیم منتخب جام جهانی

یک سایت معتبر از بین ۲۳ تیم صعود کرده به جام جهانی روسیه، ۲۳ بازیکن را به عنوان تیم منتخب نام برده که نام سردار آزمون هم در کنار بزرگان فوتبال جهان دیده می‌شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، از میان ۲۳ تیم راه یافته به جام جهانی ۲۰۱۸ یک تیم منتخب معرفی کرد که در بین اسامی این تیم نام سردار آزمون به چشم می‌خورد. از هر ۲۳ تیم یک بازیکن انتخاب شده است که به گفته این سایت، ستاره آن تیم محسوب می‌شود. اسامی تیم منتخب سایت بلیچر ریپورت به شرح زیر است:

به گزارش سایت بلیچر ریپورت، دروازه‌بان: کیلور ناواس (کاستاریکا)، گیلرمو اوچوآ (مکزیک)، جیمی پندو (پاناما)

مدافعان: دیگو گودین (اروگوئه)، توبی آلدروایرد (بلژیک)، جوردی آلبا ( اسپانیا)، کایل واکر (انگلیس)، داوینسون سانچز (کلمبیا)، ماریو فرنادنس (روسیه)

هافبک: انگولو کانته (فرانسه)، تونی کروس (آلمان)، نمانیا ماتیچ (صربستان)، ویلفرد اندی‌دی (نیجریه)

هافبک‌های تهاجمی: مسی (آرژانتین)، کریستیانو رونالدو (پرتغال)، نیمار (برزیل)، محمد صلاح (مصر)، گیلفی سیگورسن (ایسلند)، هونگ مین سون (کره‌جنوبی)، نواف العابد (عربستان صعودی)

مهاجمان: رابرت لواندوفسکی (لهستان)، سردار آزمون (ایران)، شینجی اوکازاکی (ژاپن)

این سایت در توضیح درباره سردار آزمون نوشت:

در سال ۲۰۱۴ ایران تلاش کرد و به جام جهانی رسید. ایران در گروه سختی قرار داشت اما با دفاع منسجم و تاکتیک‌های اجرایی که داشت به همراه کارلوس کی‌روش موفق شد به جام جهانی برسد. با وجود این که ایران قدرت کمی برای حمله داشت، شکستن دیوار دفاعی این تیم سخت بود. در این سال این تیم سقفی برای موفقیت‌هایش داشت اما در سال ۲۰۱۸ شرایط متفاوت خواهد بود. این تیم همچنان یک تیم منسجم است اما سردار آزمون مهاجم تیم رابین کازان را دارد که در ۲۸ بازی خود برای کشورش ۲۲ گل به ثمر رسانده و هنوز برای تیم باشگاهی خود در روسیه بازی می‌کند.

سایت بلیچر ریپورت درباره لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نیز نوشت:

مسی به تنهایی تیم آرژانتین را به جام جهانی رساند. غیبت مسی سال آینده در روسیه باعث ناراحتی افراد زیادی می‌شد. او می‌توانست با استعدادی که در حمله دارد نقش مهمی در تیم آرژانتین ایفا کند. مسی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ از جان و دل برای تیم آرژانتین تلاش کرد و موفق شد به جام جهانی صعود کند. تیم آرژانتین حالا می‌تواند با خورخه سامپائولی به ناکامی‌های خود پایان دهد.

کریستیانو رونالدو با وجود اینکه از شهرت زیادی برخوردار است به نظر می‌رسد که در انتخابی جام‌جهانی آن‌چنان خوش شانس نبوده است. آسیب دیدگی‌ها و ضعف‌هایی که او داشت باعث شد که از توانایی‌های او کاسته شود اما با این حال باید بگوییم که او همچنان می‌درخشد. تیم پرتغال در حالی به روسیه می‌رود که شانس قهرمانی را دارد و یکی از دلایل این شانس حضور و تاثیر رونالدو در این تیم است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.