آخرین وضعیت نبیل باهویی در پرسپولیس | خبرهای خوش در راه است

کد خبر : ۲۶۸۳۳۸
آخرین وضعیت نبیل باهویی در پرسپولیس | خبرهای خوش در راه است

آخرین وضعیت نبیل باهویی در پرسپولیس| خبرهای خوش در راه است. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.

به گزارش اینتیتر به نقل از اندیشه معاصر، آخرین وضعیت نبیل باهویی در پرسپولیس| خبرهای خوش در راه است. جزئیات بیشتر را در ادامه بخوانید.

یکی از مزیت های بزرگ پرسپولیس که از دوران برانکو تا به امروز برجا مانده برخورد خوب و دوستانه بازیکنان قدیمی با بازیکنان جدید است. اتفاق خوبی که باعث شده طی سال های اخیر بازیکنان تازه وارد خیلی راحت با برخوردهای پذیرنده بزرگترهای تیم مواجه شده و نه تنها احساس غربت و اضافه بودن نداشته باشند، یلکه خیلی زود نیز در پازل تاکتیکی و فنی ترکیب جای خود را پیدا کنند.فراموش نمی کنیم پرسپولیس تنها چند روز بعد از جذب بازیکنان جدید، با وجود تغییرات زیادی که داشت در لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و با درخشش بازیکنان جدید خود از حامد لک گرفته تا سرلک و آل کثیر به فبنال بازی ها صعود پیدا کرد.جالب اینجاست این اتفاق برای نبیل باهویی نیز رخ داده است. تردیدی نیست در همان ابتدا پیش بینی می شد این مهاجم سوئدی کار سختی برای جا افتادن در پرسپولیس داشته باشد. واکنش منفی کادرفنی و آنالیزورهای تیم در همان روزهای ابتدایی ورود این بازیکن، باعث به وجود آمدن شایعات عجیبی شد که مهم ترین آن ها تاکید یحیی گل محمدی به نپذیرفتن این بازیکن در تمرینات بود. تمامی این شایعات دست به دست هم داد تا باهویی برای حضور در تمرینات و جا افتادن در تیم کار سختی داشته باشد.

اما خبرهای دریافتی طرفداری از تمرینات پرسپولیس حکایت از این دارد نه تنها بازیکنان پرسپولیس به خوبی از این بازیکن سوئدی استقبال کرده اند بلکه نوع شخصیت و برخوردهای نبیل به قول قدیمی ها به حدی خاکی و دوستانه است که تمامی بازیکنان با او ارتباط بسیار دوستانه و صمیمانه ای برقرار کرده اند و نبیل حسابی در تیم جا افتاده است.خبرهایی که نشان می دهد نبیل مشکلی بابت برخوردهای دوستانه بازیکنان قدیم و جدید در مجموعه تیم ندارد و از این رو باید دید کادرفنی پرسپولیس و در راس آن ها یحیی گل محمدی چه زمانی مجوز او در زمین را صادر می کند. مربی که نشان داده ملاک اصلی برای او آمادگی بازیکن است و اگر بازیکنی آماده باشد بدون توجه به نام او، از بازیکن بهره خواهد گرفت. چه امید عالیشاه، چه میلاد سورگی.از این رو این احتمال وجود دارد با توجه به عملکرد شهاب زاهدی در بازی های گذشته و نمره ای که در بازی با الدحیل گرفت، برای بازی با گل گهر در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر، این شانس به باهویی داده شود تا حتی برای زمانی کوتاه در ترکیب سرخ پوشان به میدان برود.

نظرات بینندگان