رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

آزار شیطانی زن جوان در اتوبان آزادگان

مرد شیطان صفت زن جوان را که قصد رفتن به سر خاک عزیزش را داشت در خودرویش هدف آزار و اذیت قرار داد.

به گزارش اینتیتر به نقل از رکنا، چندی قبل بود که زن جوانی با حضور در کلانتری ۲۰۵ صحن حضرت امام «ره» از ماجرای گرفتار شدن در دام مردان شیطان صفت خبر داد.

این زن ۳۳ ساله که نسرین نام دارد به ماموران گفت: در اتوبان خلیج فارس منتظر تاکسی بودم تا به مزار مادربزرگم بروم که در خودروی پژو ۲۰۶ که ۳ مرد سوار بر آن بودند جلوی پایم توقف کرد و چون خیلی وقت بود منتظر تاکسی بودم و هیچ خودرویی نیامده بود با این فکر که راننده پژو ۲۰۶ مسافرکش و ۲ مرد دیگر مسافر هستند سوار بر خودرو شدم.

همه چیز عادی به نظر می رسید و در مسیر بودیم که ناگهان راننده مسیرش را تغییر داد و به محلی خلوت رفت و یکی از آن ۳ مرد با تهدید چاقو و به زور مرا مورد تجاوز قرار داد و سپس پا به فرار گذاشتند.

بدین ترتیب با ارسال این پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران تحقیقات از سوی ماموران پلیس آگاهی تهران آغاز شد و کارآگاهان در این مرحله تحقیقات میدانی را آغاز کردند و در گام بعدی نیز پزشکی قانونی نیز اظهارات زن جوان را که مورد تجاوز قرار گرفته بود تایید کرد.

دستگیری مرد شیطان صفت در شرق تهران

کارآگاهان در این مرحله شماره پلاک خودروی مرد شیطان صفت را در بررسی دوربین های مداربسته ردزنی کردند و صاحب خودرو که پسر جوانی بود شناسایی شد.

ماموران در این مرحله تصویر صاحب خودرو را پیش روی زن جوان قرار دادند که این زن اسماعیل را همان مرد شیطان صفت معرفی کرد و همین کافی بود تا عملیات برای دستگیری متهم آغاز شود.

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران پلیس تهران با ردزنی مخفیگاه متهم در منطقه شرق تهران و در یک عملیات غافلگیرانه اسماعیل دستگیر شد.

اسماعیل ابتدا خود ر ا در ماجرای تجاوز به زن جوان بیگناه می دانست اما وقتی پیش روی او قرار گرفت و زن جوان او را همان مرد آزارگر معرفی کرد، اسماعیل به ناچار لب به سخن باز کرد و به اقدام شیطانی اش اعتراف کرد.

بنا بر این گزارش، متهم پس از اعتراف به اقدام سیاه به دستور قاضی پرونده از دادگاه کیفری یک استان تهران به زندان رجایی شهر منتقل شد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.