رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

آنر X20 احتمالا با طراحی متفاوت دوربین از راه می‌رسد

تصویر جدیدی که از پنل پشتی آنر X20 به اشتراک گذاشته شده که طراحی ماژول دوربین سه گانه متفاوت این دستگاه را نسبت به نسل قبلی خود نشان می‌دهد. زمان عرضه این موبایل هنوز مشخص نشده اما به نظر می‌رسد آنر بعد از سری ۵۰ از آن‌ رونمایی می‌کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، آنر ۲۶ خرداد ماه با برگزاری یک رویداد در شانگهای چین گوشی‌های موبایل سری ۵۰ خود را معرفی خواهد کرد. به گفته یکی از منابع آگاه بازار به نام Digital Chat Station انتظار می‌رود این شرکت پس از آن گوشی‌های سری X20 خود را معرفی کند.

تصویر ارائه شده از آنر X20 نشان می‌دهد که پنل پشتی این گوشی رنگ گرادیانی جذابی دارد. در گوشه سمت چپ و بالای پنل پشت گوشی ماژول دوربین سه گانه دیده می‌شود که لنز اصلی آن ۶۴ مگاپیکسل خواهد بود. ماژول دوربین گوشی اکنون نسبت به آنر X10 شکل دیگری به خود گرفته و جزئیات بیشتری درباره دو دوربین دیگر آن وجود ندارد، اما احتمال حضور دوربین‌های فوق عریض و عمق‌سنج بیشتر است.

گوشی نسل قبل آنر یعنی X10 از نمایشگر بدون بریدگی و دوربین سلفی پاپ آپ بهره می‌برد. طراحی جلوی آنر X20 هنوز مشخص نشده و باید منتظر ماند و دید آنر گوشی جدید خود را به همراه طراحی تازه‌ای معرفی خواهد کرد یا خیر.

شایعات حاکی از آن است که گوشی آنر X20 از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی IPS LCD بهره می‌برد و وضوح تصویر + HD را پشتیبانی خواهد کرد. همچنین نرخ تازه‌سازی نمایشگر دستگاه جدید احتمالا بالا خواهد بود. پیشتر نیز به صورت غیر رسمی گفته شده بود که این موبایل احتمالا به چیپست دیمنسیتی ۱۲۰۰ مجهز خواهد بود.

به احتمال زیاد گوشی آنر X20 از باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ وات بهره‌مند خواهد شد. جزئیات دیگری از محصول جدید آنر مشخص نشده و احتمال دارد این گوشی که علاوه بر مدل پایه ممکن است دارای دو مدل پرو و SE باشد، در ماه آینده معرفی شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.