رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

آنیا تیلور جوی پس از یک سال رابطه مخفیانه با مالکوم مک‌ری ازدواج کرد

آنیا تیلور جوی پس از یک سال رابطه مخفیانه با مالکوم مک‌ری، در یک عروسی بی سر و صدا ازدواج کرد. این بازیگر ۲۶ ساله با نوازنده ۲۷ ساله در یک مراسم ساده در دادگاهی در ایالات متحده ازدواج کردند.

به گزارش اینتیتر به نقل از روزیاتو، گفته می‌شود زمانی که تیلور جوی فیلمبرداری پیش‌درآمد فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم»، به نام «فیوریوسا» را در استرالیا به پایان رساند و بتواند برای مدت طولانی‌تری به خانه خود در لس‌آنجلس بازگردد، مراسم بزرگ‌تری با دوستان و خانواده خود خواهند گرفت. در «فیوریوسا» تیلور جوی در نقش جوانی، شخصیت شارلیز ترون در فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» بازی می‌کند.

این زوج در اواخر ماه مارس در جشن اسکار ونتی فر (Vanity Fair) رابطه خود را علنی کردند، اما گفته می شود که بیش از یک سال است که با هم در ارتباط هستند. در ماه گذشته هنگامی که ستاره سریال «گامبی وزیر» یک الماس خیره کننده روی انگشت حلقه خود داشت، شایعات نامزدی خود را دامن زد. او از آن زمان تاکنون چندین بار با همان حلقه دیده شده است.

مک‌ری، اهل آلاباما، به بازیگری علاقه‌مند است، اما علاقه اصلی او نواختن گیتار و پیانو در گروه موسیقی راک خود More به همراه کین ریچوت است. در جولای ۲۰۲۱، مک‌ری رسما به خانه تیلور جوی در لس‌آنجلس نقل مکان کرده است.

آنیا در مورد رابطه خود سکوت کرده بود، اما در ماه مارس گفت: «روز پیش به شریک زندگیم گفتم که او سرگرمی من است. بالاخره کسی را پیدا کردم که با خوشحالی در سکوت کنار من بنشیند و مطالعه کند. ما اساساً همزمان هم ۸۰ ساله هستیم و هم هفت ساله و واقعاً جواب می دهد.»

او همچنین خاطرنشان کرد که گهگاهی فاصله مکانی می تواند برای رابطه مفید باشد. «سخت است، اما از طرفی هم عالی است، چراکه وقتی با هم هستید واقعا برای زمانی که در اختیار دارید ارزش قائل می شوید. فعالیت‌های روزمره پر از شادی می شود. من دوست دارم با او به پمپ بنزین بروم و باک ماشین را پر کنم و صبحانه بخورم.»

در ماه اکتبر مک‌ری با انتشار عکسی دوست داشتنی از خود و آنیا تیلور جوی در حساب اینستاگرامش رسما، رابطه خود را در اینستاگرام علنی کرد. در این عکس مک‌ری دست در دست تیلور جوی است و انعکاس آنها روی یک پنجره است. مک‌ری زیر این عکس نوشت: «اووف خیلی خوشحالم».

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.