آواتارهای متاورس واقعی تر می شوند

متا به‌روزرسانی‌های متعددی را برای آواتارهای متاورس انجام داده است. در آخرین آپدیت، آواتارها دیگر بدون پا نخواهند بود و می‌توانند با پاهایی که دارند، تجربه واقعی‌تری را در دنیای مجازی ایجاد کنند.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، متا می‌گوید بسیاری از کاربران این شرکت تقاضا کرده بودند که آواتارها دارای پا باشند و حالا این شرکت به این موضوع توجه نشان داده و روی آواتارهای دارای پا تمرکز کرده است.

چنین آواتارهای جدید و ارتقا یافته‌ای ابتدا در Horizon Worlds در دسترس خواهند بود. در واقع قبل از اینکه متا آنها را برای توسعه‌دهندگان دیگر در دسترس قرار دهد، ابتدا به هورایزن می‌آیند.

در همین راستا، متا کیت توسعه نرم‌افزاری ایجاد کرده تا آواتارها بتوانند در تجربیات واقعیت مجازی شخص ثالث و سایر برنامه‌ها مورد استفاده قرار گیرند. چنین رویکردی منطقی به نظر می‌رسد و متا مجبور است برای توسعه متاورس چنین راهکارهایی را دنبال کند.

همچنین متا روی حالت طبیعی چهره هم کار می‌کند که آن را در هدست واقعیت مجازی خود در دسترس کاربران قرار می‌دهد. در این صورت آواتارها حالات واقعی چهره را به نمایش می‌گذارند.

از سوی دیگر گفته می‌شود که این شرکت قصد دارد در اولویت اول، ایجاد آواتارها را برای کاربران ساده‌تر کند. این شرکت اعلام کرده کاربران به راحتی می‌توانند با گرفتن یک سلفی ساده با دوربین گوشی، آواتارهای دلخواه خود را ایجاد کنند. اگر کاربری تمایل نداشته باشد آواتاری شبیه به خودش ایجاد کند نیز مشکلی به وجود نمی‌آید.

همچنین این شرکت می‌گوید کاربران به زودی می‌توانند آواتارهای خود را در واتس‌اپ نیز ایجاد کرده و به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، از سال آینده میلادی آواتارها در تماس‌های ویدیویی مسنجر، اینستاگرام و واتس‌اپ نیز در دسترس خواهند بود و می‌توانند عبارات و حرکات کاربران را در حین تماس تکرار کنند. حال باید دید این شرکت چه تغییرات دیگری را برای آواتارهای خود در نظر گرفته است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.