رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

اجرای پروژه حمایت از نخبگان از طرح‌های مهم ما به شمار می‌رود

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری گفت: علیرغم مشکلات مالی که این سال‌ها با آن مواجه بودیم، اجرای پروژه حمایت از نخبگان از طرح‌های مهم ما به شمار می‌رود.

به گزارش اینتیتر، دکتر سورنا ستاری در جلسه شورای هدایت استعدادهای درخشان که بعد از ظهر امروز در وزارت علوم برگزار شد، افزود: پیشنهاد حمایت از استعدادهای درخشان برای اولین بار از سوی دکتر زلفی‌گل، وزیر علوم ارائه شد.

وی با اشاره به امضای توافق‌نامه سه‌جانبه برای حمایت از نخبگان، اظهار کرد: این توافق‌نامه اتفاق خوبی برای تقویت رشته‌ها خصوصا حوزه علوم پایه است، ضمن آنکه موارد تشویقی برای برگزیدگان المپیادهای علمی و همچنین نفرات برگزیده آزمون سراسری در نظر گرفته شده است.

ستاری خاطر نشان کرد: ما در بنیاد ملی نخبگان و همچنین در معاونت علمی برای حمایت از این افراد آمادگی داریم؛ گرچه مشکلات مالی همیشه در این سال‌ها وجود داشته و ما را اذیت کرده است.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری یادآور شد: علی‌رغم مشکلات مالی، پروژه حمایت از نخبگان جزو پروژه‌های بزرگ ماست و از آن حمایت خواهیم کرد.

ستاری ابراز امیدواری کرد که با همدلی موجود بین دستگاه‌های مربوط طرح حمایت از نخبگان به خوبی اجرایی شود.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری با بیان اینکه این خیلی مهم است که دولت نخبه‌پرور داشته باشیم، افزود: اینکه دولتی داشته باشیم که از نخبه حمایت کند، بسیار مهم است و امیدوارم این توافق‌نامه نتایج خوبی داشته باشد.

در این جلسه توافق‌نامه سه‌جانبه بنیاد ملی نخبگان، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای حمایت از استعدادهای برتر تبادل شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.