رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

احتمال برگزاری جلسه‌ای در روز سه‌شنبه برای بررسی مذاکرات

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت که در صورت موافقت نمایندگان، مجلس در روز سه شنبه هفته جاری علی رغم تعطیلی رسمی به مناسبت مبعث پیامبر، نشستی با حضور وزیر خارجه برای بررسی مذاکرات وین تشکیل می شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، عبدالرضا مصری در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه) و در خلال بررسی جزییات بودجه در پاسخ به تذکر نظری نماینده خلخال درباره لزوم برگزاری نشستی در مجلس درباره مذاکرات گفت: قرار است کمیسیون امنیت ملی از آقای امیرعبدالهیان برای بررسی آخرین نتایج مذاکرات دعوت کند.

بیشتر بخوانید:

وی با اشاره به صحبت های رییس مجلس در جلسه غیرعلنی امروز گفت: هنوز مذاکرات ادامه دارد و تصمیم گرفته نشده است؛ آقای قالیباف هم در جلسه غیرعلنی برای نمایندگان توضیح داد که با توجه به بررسی بودجه در مجلس، می توان در صورت موافقت نمایندگان در روز سه شنبه هفته جاری علی رغم تعطیلی رسمی نشستی تشکیل داد.

مصری افزود: طبق آیین نامه در زمان بررسی بودجه، مجلس نمی تواند وارد دستور دیگری شود و فقط در تعطیلات رسمی می توان به بررسی بودجه نپرداخت. از این رو در صورت موافقت نمایندگان در روز سه شنبه هفته جاری از وزیر خارجه برای ارائه توضیحاتی درباره آخرین تصمیمات گرفته شده پیرامون مذاکرات دعوت خواهد شد.

سید غنی نظری نماینده خلخال در تذکری گفت: ما به عنوان نمایندگان باید در جریان مذاکرات وین باشیم، لذا باید وزیر خارجه در مجلس گزارشی به نمایندگان ارائه کند. این که ۱۰ دقیقه پیش از آغاز جلسه علنی، آقای قالیباف صحبت های محرمانه ای داشته باشند، قابل قبول نیست؛ ما باید در جریان مذاکرات باشیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.