رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

استان همدان در حوزه گردشگری ظرفیت‌های بالایی دارد

رئیس جمهور گفت: استان همدان با قدمت تاریخی خود ظرفیت‌های بالایی در حوزه گردگشری دارد که باید به آن توجه کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا،‌ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پنجشنبه ۶ مردادماه در بدو ورود به همدان در فرودگاه، با بیان اینکه استان همدان استانی تاریخی و تمدنی است، اظهار کرد: این استان یادآور رشادت‌های رزمندگان دلیری است که وجود ۸۰۰۰ شهید و بیش از ۲۷ هزار جانباز و ایثارگر گواه آن است.

وی افزود: استان همدان مهد عالمان، حکیمان، شاعران و فرزانگان بزرگی است که نه تنها استان بلکه کشور ایران و جهان اسلام در پرتو وجود آنها همواره فیض برده و تأثیرگذار بوده است.

رئیسی تصریح کرد: استان همدان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه کشاورزی، گردشگری و معدنی دارد که همه آنها قابل توجه است اما همه این ظرفیت‌ها با موانع و مشکلاتی مواجه هستند.

وی ادامه داد: با وجود نیروهای انسانی کارآمد، جوان و تحصیلکرده ای که در استان داریم بسیاری از این مشکلات قابل حل خواهد بود و با جمع بندی هایی که در استان و تهران انجام شده نحوه حل آنها در شورای اداری استان به اطلاع مردم خواهد رسید.

رئیس جمهور در پایان یادآور شد: به علت سفر کوتاهی که دارم نمی توانم با همه مردم در شهرستان‌ها دیدار داشته باشم اما در سفرهای آینده حتماً این اتفاق رخ خواهد داد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.