رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

استوکس به پرسپولیس برمی گردد؟

انصاری فرد می‌گوید هجمه هایی که به پرسپولیس وارد شده، به این تیم ضربه زده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ورزش سه، محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس درباره بازی با شهرخودرو گفت: بچه ها خیلی زحمت کشیدند؛ کادرفنی و بازیکنان. پیروزی مقتدرانه بود، شهرخودرو رقیب ما فوتبال خوب و جوانمردانه ای بازی کرد. این تیم خصوصی است و باید حمایت شود، این که از جیبشان هزینه می‌کنند جای تقدیر دارد. ما به عنوان مدعی قهرمانی، بازی خوبی را ارائه کردیم البته جای هواداران خالی بود اما دعا و قلبشان اینجا بود و توانستیم با تلاش و زحمت کادرفنی و بازیکنان پیروز شویم.

انصاری فرد درباره اظهارات حمیداوی که گفته بود مسئولان می‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود، گفت: من نمی‌خواهم جواب آقای حمیداوی را بدهم، ایشان به هر حال از جیبشان هزینه می‌کنند اما این صحبت ها به نظر من صحبت های درستی نیست. این هجمه ها برای پرسپولیس وجود دارد و پرسپولیس از این نواحی خیلی ضربه خورده. ما کارمان را می‌کنیم و مقتدرانه جلو می‌رویم. کار بچه های ما درست است و مربیان ما خوب کار می‌کنند و هواداران خوب حمایت می‌کنند و رمز موفقیت ما اتحاد و همدلی ماست که جواب داده و خداراشکر مقتدرانه جلو می‌رویم.

مدیرعامل سرخ ها در مورد اظهار نظر برخی باشگه ها که می‌گویند فقط پرسپولیس خواستار برگزاری بازی هاست، عنوان کرد: ما مشکلی نداریم، می‌گوییم هرچه مسئولان برگزاری بازی ها می‌گویند تابع آن هستیم و علاقه داریم هرچه زودتر بازی ها برگزار شوند و زودتر قهرمان شویم.

محمدحسن انصاری فرد راجع به احتمال قهرمانی تیمش چند هفته مانده به پایان گفت: ما کارمان را انجام می‌دهیم و بازی به بازی با آمدن آقای گل محمدی فوتبال بهتری را ارائه می‌دهیم و پیروزی های بهتری را به دست می‌آوریم و امیدوارم در جام حذفی و لیگ برتر قهرمان شویم و در باشگاه های آسیا هم من اعتقاد دارم در دو بازی با التعاون می‌توانیم جبران کنیم و به مرحله بعد برویم.

وی درخصوص وضعیت استوکس عنوان کرد: در حال مذاکره هستیم که انشالله او را به تیم برگردانیم.

انصاری فرد درباره وضعیت مالی سرخ ها گفت: ما ۵۰ درصد پرداخت کردیم اما بازیکنان از سال های قبل طلب دارند ولی واقعا باغیرت کار می‌کنند و انشالله شرایط باشگاه را طوری کنیم که بدهی های قبلی را هم بدهیم.

او در مورد جریمه استوکس هم اظهار داشت: قرارداد او طوری است که می‌توانیم اعمال کنیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.