اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ویتنام می شود؟

برخی رسانه‌های ویتنامی اعلام کردند که دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان به دنبال هدایت تیم ملی ویتنام است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایرنا، رسانه های ویتنامی عنوان کردند که دراگان اسکوچیچ برای سمت سرمربیگری تیم ملی ویتنام درخواست داده است. به گفته این رسانه‌ها، اسکوچیچ پتانسیل جانشینی پارک هانگ سئو در تیم ملی ویتنام را دارد.

یکی از این رسانه‌ها در این خصوص نوشت: دراگان اسکوچیچ پیش از این پس از صعود با تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ توسط فدراسیون فوتبال این کشور اخراج شد. به گزارش رسانه های ایران، علت این تصمیم درگیری در رختکن میان بازیکنان بوده زیرا در تیم ملی ایران اختلافاتی رخ داده بود که یک سری از بازیکنان از سرمربی حمایت می‌کردند و برخی دیگر خواهان این بودند تا اسکوچیچ تیم ملی را ترک کند.

ویتنام با سرمربیگری پارک هانگ سئو به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ راه یافت و به جام ملت‌های آسیا صعود کرد، اما با کسب چهار امتیاز قعرنشین جدول گروه A شد و از راهیابی به جام جهانی بازماند. جایگزین هانگ سئو سرمربی پیشین تیم ملی ویتنام باید این تیم را برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ و مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ آماده کند.

اسکوچپچ پس از جدایی از تیم ملی با پیشنهاد هدایت تیم امید ایران روبرو شد اما آن را رد کرد. پس از آن گفته می‌شد تیم ملی عراق نیز تمایل به همکاری با او دارد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.