رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

افشای جزییات جدید پرونده FBI در مورد درگیری برد پیت و آنجلینا جولی در آن پرواز خبرساز

گزارش FBI نشان می دهد که برد پیت در جریان یک درگیری لفظی تند سوار بر جت شخصی شان، به همسر سابقش آنجلینا جولی گفته است که یکی از فرزندانش «شبیه یک بچه کلمباین لعنتی» بوده و گفته است که جولی «خانواده را مدیریت می کند».

به گزارش اینتیتر به نقل از روزیاتو، ستاره ۵۸ ساله فیلم Bullet Train، ظاهراً در اوج مستی با پسرش مدوکس درگیر شده است که در ادامه به مشاجره لفظی و درگیری فیزیکی بین این زن و شوهر سابق منجر شده است.

بر اساس یافته های FBI که تاکنون به طور کامل منتشر نشده، پیت در جریان پرواز با هواپیمای شخصی شان چندین بار از الفاظ تند و بیرحمانه علیه جولی و فرزندانشان استفاده کرده است، پروازی که در ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۶ از فرانسه به لس آنجلس در راه بود. این همان پروازی است که جولی مدعی شده در درگیری فیزیکی با پیت دچار جراحت شده و عکسی از آرنج زخمی خود را در اختیار ماموران FBI قرار داده، اما برد پیت هرگونه درگیری فیزیکی با جولی و فرزندانش را رد کرده است. ظاهراً اشاره پیت به واژه «کلمباین»، به ماجرای کشتار دبیرستان کلمباین در سال ۱۹۹۹ اشاره دارد که در آن دو دانش آموز کلاس دوازدهمی به نام اریک هریس و دیلان کلیبولد، ۱۲ دانش آموز و یک معلم را در کلرادو به قتل رساندند.

جولی ۴۷ ساله تحت یک شکایت و درخواست بدون نام خواستار انتشار اسناد FBI در این مورد شده است. در آخرین گزارش خود در این ماجرا، اداره خدمات کودکان و خانواده لس آنجلس نتیجه گیری کرده است که پیت، که قبلاً به سوء مصرف مشروبات الکلی و رنج بردن از عوارض آن اعتراف کرده بود، هیچ خشونت فیزیکی علیه فرزندانش نداشته است. همچنین اف بی آی هر گونه رفتار نامناسب از جانب برد پیت را رد و او را در این زمینه تبرئه کرده بود. چهار روز بعد از این ماجرا، در ۱۹ سپتامبر، جولی درخواست طلاق داد. این زوج سابق که به مدت ۱۱ سال با هم زندگی می کردند، از آن تاریخ به بعد درگیر یک دعوای حقوقی طولانی و خبرساز در مورد حضانت فرزندانشان هستند. بر اساس گزارش FBI ، جولی مدعی شده بود که تنش های بین او و شوهر سابقش وجود داشته و رفتارهای پیت در آن پرواز در سال ۲۰۱۶ باعث شده در پرواز حس یک «گروگان» را داشته باشد.

در این گزارش، جولی مدعی شده که برد پیت دست او را کشیده و او را به سمت دیوار هُل داده و شدیداً تکان داده است. او مدعی است که پیت در ادامه به سقف هواپیما مشت زده و باعث ایجاد سوراخی در آن شده است. بعد از اینکه یکی از فرزندان آن ها در طول پرواز پدرش را «کثافت» خطاب قرار می دهد، جولی مدعی است که پیت قصد داشته به فرزندش حمله کند و او مجبور شده از پشت گلوی شوهر سابقش را فشار دهد تا مانع این امر شود. در تمام طول پرواز، به گفته جولی، برد پیت شبیه «هیولا» رفتار کرده و بی توقف بر سر فرزندانشان فریاد زده و غرولند می کرده است. جولی همچنین مدعی است که رفتارهای پیت باعث شده تمام خانواده در طول این پرواز «وحشت زده» بوده و اضافه کرده است که وی کاملاً بهت زده بوده و نمی دانسته چکار کند.

در گزارش FBI آمده که در جریان این پرواز، به ادعای جولی، حدود ۲۵,۰۰۰ دلار خسارت توسط برد پیت وارد شده که بخش اعظم آن ناشی از خرده شیشه های بطری های شکسته شده توسط برد پیت بوده است. جولی مدعی است که برد پیت روی او مشروبات الکلی ریخته و باعث جراحت پشت و آرنجش و همچنین سوختگی جزیی روی دستش شده است. از طرف دیگر، برد پیت، مدعی است که در این ماجرا تنها یک خراشیدگی متحمل شده که احتمالاً عامل آن جولی بوده است. تا می ۲۰۲۱، جولی حضانت کامل شش فرزندشان را در اختیار داشت اما بعد از آن بود که یک قاضی کالیفرنیایی بعد از چهار و نیم سال به درخواست برد پیت، حضانت فرزندانشان را اشتراکی کرد.

اکنون برد پیت از هر فرصتی برای بودن در کنار فرزندانش استفاده می کند، علیرغم دشمنی بین او و جولی که در ماه های اخیر بر سر یک عمارت مشترک در فرانسه بدتر نیز شده است. برد پیت از زمان جدایی از جولی دست از مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر کشیده اما در مصاحبه ای که اخیراً داشته فاش کرده است که از زمان فارغ التحصیلی از دانشگاه، روزی را به یاد ندارد که بدون مصرف مشروبات الکلی یا ماریجوانا به شب رسانده باشد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.