رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

امبر هرد برای پرداخت غرامت به جانی دپ از فروش خانه بیابانی‌اش هم نمی‌گذرد!

اسناد منتشرشده از دادگاه جانی دپ و امبر هرد نشان می دهد که امبر از گرفتن ۱۶ میلیون دلار از او در هنگام طلاق امتناع کرده است. اما حالا مجبور است خانه بیابانی خود را بفروشد تا ۸.۳ میلیون دلار به جانی بپردازد.

به گزارش اینتیتر به نقل از روزیاتو، طبق اسناد دادگاه، امبر هرد از پرداخت طلاق جانی دپ که می‌توانست به ده‌ها میلیون دلار برسد، کناره‌گیری کرده است، اما این روزها هنرپیشه جنجالی از نظر مالی دچار چالش شده و باید خانه مورد علاقه‌اش در کالیفرنیا را بفروشد.

پول طلاقی که می توانست امبر را نجات دهد
ستاره ۳۶ ساله آکوامن، راهنمایی های تیم حقوقی خود را برای گرفتن حداکثر پول نقدی از دپ پس از درخواست طلاق آنها در سال ۲۰۱۶ نادیده گرفته است.

او می توانست نیمی از ۳۳ میلیون دلاری که دپ برای فیلمبرداری قسمت چهارم دزدان دریایی کارائیب کسب کرده بود را به دست آورد، زیرا این فیلم در زمانی که آنها ازدواج کرده بودند ساخته شد.

اما هرد تصمیم گرفت که این کار را نکند. به همین دلیل، به آنها ایمیلی نوشت و گفت که “به طرز شگفت انگیزی به حرف (خود) صادق است که این موضوع به پول مربوط نمی شود.”

یک قاضی از پذیرفتن این شواهد در جریان شکایت دپ برای افترا علیه هرد خودداری کرد.

او پس از متهم شدن به افترا به دپ در مجموع ۸.۳ میلیون دلار پرداخت کرد. اما می‌گوید که پول نقد کافی برای انجام این کار را ندارد.

امبر اکنون با فروش خانه‌اش در دره یوکا در صحرای کالیفرنیا به قیمت ۱.۰۵ میلیون دلار شروع به جمع‌آوری مقداری از این پول کرده باشد؛ سودی حدود ۵۰۰۰۰۰ دلار برای هرد.

هرد این خانه را در سال ۲۰۱۹ از طریق یک معتمد ناشناس مرتبط با این بازیگر خرید.

حدس و گمان هایی در مورد توانایی هرد برای پوشش فوری خسارات وجود دارد. این پوشش ظاهرا شامل ۱۰ میلیون دلار خسارت جبرانی و ۳۵۰۰۰۰ دلار خسارت تنبیهی می شود.

او ۲ میلیون دلار از دپ در یک دعوای متقابل دریافت خواهد کرد. بنابراین، چیزی بیش از ۸ میلیون دلار برای پرداخت باقی خواهد ماند.

مبلغ اخیر به دلیل محدودیت ویرجینیا در چنین جوایزی از ۵ میلیون دلار کاهش یافت.

اسناد دادگاهی نشان می دهد که هرد ممکن است بیش از حد کافی برای پرداخت طلاق خود کناره گیری کرده باشد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.